וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תייר ישראלי לקה בדום לב ומת במהלך ניסיון שוד בברצלונה

שמו של ההרוג, עובד מערכת הביטחון בשנות ה-50 לחייו, נאסר לפרסום. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא מנע את תרגיל העוקץ של הגנבים, אולם הם נמלטו מהזירה. משרד החוץ והשגרירות במדריד מטפלים במקרה ומסייעים למשפחה

שכונת אל בורן ברצלונה. ShutterStock
ברצלונה/ShutterStock

תייר ישראלי בשנות ה-50 לחייו מת היום (ראשון) במהלך ניסיון שוד בברצלונה שבספרד. התייר, שהיה בחופשה פרטית עם בני משפחתו, ככל הנראה לקה בדום לב במהלך ניסיון שוד שלא צלח.

מבדיקה ראשונית עולה כי הגנבים ניסו לעשות לתייר הישראלי תרגיל "עוקץ" ולגנוב את המזוודות ממכוניות. הם פיזרו דוקרנים קטנים על הכביש, במטרה לגרום לתייר לעצור ולבחון את הנזק שנגרם לכלי הרכב.

עם זאת, על פי ההערכה, הוא הבין את המתרחש והתנפל על הרכב שלהם במטרה למנוע את השוד. הם הספיקו לברוח, מבלי שלקחו דבר. התייר נפל על הרצפה וברגע שקם, ככל הנראה, לקה בדום לב.

משרד החוץ וצוות השגרירות במדריד מטפלים במקרה ומסייעים למשפחה, כולל בהעברת הגופה לישראל. נסיבות המקרה בבדיקה. שמו של ההרוג, עובד מערכת הביטחון, נאסר לפי שעה לפרסום.

עוד בוואלה! NEWS:
"בשבוע שעבר הוא בא להיפרד": מוחמד ואחמד נהרגו בתאונה ברומניה
ארה"ב: זוג ישראלים שחי בפלורידה נהרג בתאונת דרכים
קוסטה ריקה: ישראלי בן 48 נורה למוות ליד רכבו בסן חוזה

חוף ברצלונה, ספרד. ShutterStock
החוף בברצלונה/ShutterStock

בחודש שעבר אזרח ישראלי בן 48 נורה למוות ליד רכבו בסן חוזה שבקוסטה ריקה. על פי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, האיש יצא לפנות בוקר מבניין דירות בעיר, וכשצעד למכונית שבה חיכה לו חברו, זינקו לעברו שלושה חשודים, ירו ארבע פעמים ונמלטו עם כמה מחפציו. משרד החוץ אישר את דבר מותו ומסר כי הודעה הועברה למשפחתו.

בכלי התקשורת המקומיים דיווחו כי האזרח הגיע לקוסטה ריקה באחד מביקוריו התדירים בה. הוא נורה בשכונת סבנה סור, שבצד המזרחי של הבירה. שכנים ששמעו את היריות הזעיקו את המשטרה. החשודים נמלטו מהמקום ברכב לעבר האזור הדרומי בעיר.

(עדכון ראשון: 18:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully