וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופרים מנהרה ומחלצים נשק: חמאס פרסם סרטון לציון יום האדמה

בקטע הווידאו שהפיץ הארגון הפועל ברצועת עזה נראים שני פעילים חופרים מנהרה ומוציאים מתוך מחבוא נשק ופתק מגואל בדם. "לכל מי שחשוב או אכפת לו, זאת פלסטין שנלחמנו למען אדמתה והמקומות הקדושים שלה", נכתב בו

צלמים זמניים מורשים

ארגון חמאס פרסם היום (שני) סרטון של יחידת המנהרות לציון יום האדמה, שחל ב-30 במרץ מדי שנה מאז 1976. בקטע הווידיאו נראים שני פעילי חמאס חופרים מנהרה ולבסוף מוציאים מתוך המחבוא נשק ופתק מגואל בדם. בפתק נכתב כי "לכל מי שחשוב או אכפת לו, זאת פלסטין שנלחמנו למען אדמתה והמקומות הקדושים שלה עד שרוותה בדמנו והפכה לגופנו, נשקנו וצוואתנו. תמשיכו בדרך הזאת עד לשחרור אדמת פלסטין".

בצה"ל מעריכים כיום כי במערכה הבאה ינסה חמאס להפתיע את כוחות צה"ל על קו הגבול של עזה באמצעות שימוש בכמה מנהרות התקפיות. לפי הנחת העבודה, פלוגות שלמות של הכוח המובחר נוחבה, חמושים ברובים, מקלעים וטילי נ"ט יסתערו על יישובים ומוצבי צה"ל ואף יחדרו לשדרות למסע הרג כפי שניסו במבצע ב-2014.

לקריאה נוספת:
הערכה בצה"ל: חמאס מתכנן חדירת מחבלים מכמה מנהרות במקביל
ליברמן ואיזנקוט על הכוונת: פעילי חמאס מאיימים בסרטון חדש
ההערכה בישראל: חמאס ינסה לנקום את חיסול הבכיר בפיגוע בגדה בפסח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעילי חמאס חופרים מנהרה בסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול הופץ ברשתות החברתיות סרטון, שנערך ככל הנראה בידי פעילי חמאס ברצועת עזה, ובו מאיימים פלסטינים להתנקש בבכירי מערכת הביטחון הישראלית. הסרטון בא בתגובה להתנקשות במאזן פוקהא, בכיר הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, שנורה למוות בסמוך לביתו בעיר עזה. חמאס הטיל את האשמה לחיסול על ישראל.

הסרטון נפתח בתיעוד של לוחמים במארב, ובהמשך מופיעה שורה של בכירים ביטחוניים בישראל, כשעל פניהם של כל אחד מהם כוונת רובה. בסרטון מופיעים כ"מטרות" שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המוסד יוסי כהן, סגן הרמטכ"ל אלוף אביב כוכבי, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, ומפקד חטיבת עוז אלוף-משנה דוד זיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתק מגואל בדם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully