וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בטבריה: "ראיתי אותו מחזיק את הראש במגבת – ופשוט הולך"

עובר אורח שנתקל בחשוד ברצח גרושתו בטבריה סיפר על המפגש: "הוא ביקש שאזמין כיבוי אש, היה ריח של בשר". אחד השכנים טוען: "התרעתי שהוא לא בסדר, אמרתי לאישה שתחליף מנעול"

צילום: מאיר וקנין, אלי אשכנזי, עריכה: שניר דבוש

נמשכת חקירת החשוד ברצח גרושתו בטבריה, שנעצר אתמול(רביעי) לאחר שגופתה נמצאה ערופת ראש. האיש בן 34 שטופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש, חשוד שרצח את גרושתו בת ה-33 והצית את הדירה.

וויסאם דראושה, קבלן שעבר במקום ונתקל בחשוד, סיפר בצהריים על המפגש עם החשוד: "הוא החזיק את הראש עם מגבת, לקח אותו כמו קסדה והלך. הוא ניסה להצית את הראש, ואחרי שרעדו לו הידיים הוא הצליח".

הדירה בבניין המגורים  שבה נרצחה האישה בטבריה ע"י גרושה. 29 במרץ 2017. מאיר וקנין, מערכת וואלה!
ביתם של הנרצחת והחשוד/מערכת וואלה!, מאיר וקנין
המשטרה עצרה גבר בחשד שרצח את גרושתו, ערף את ראשה והצית אותה. אלי אשכנזי
כוחות ליד זירת הרצח, היום/אלי אשכנזי

"בתחילה הוא ביקש שאזמין כיבוי אש, כי יש לו שריפה בדירה שהוא לא מצליח להשתלט עליה", אמר דראושה, "היה עליו דם, שאלתי למה, והוא אמר שאתרחק ממנו. למשטרה לקח בערך רבע שעה להגיע. כשהם הגיעו הוא לא אמר כלום, רק שתק ונתן את הידיים. חשבתי בהתחלה שזה ראש של בובה, אבל היה ריח מסריח, של בשר טרי. הוא ניסה להצית את הראש ליד פח האשפה".

אחד מתושבי השכונה סיפר: "לאחרונה הוא השתחרר מאשפוז. הרתעתי בפני בריאות הנפש שהוא לא בסדר. אמרתי לאשה שתחליף מנעול. הזהרתי אותו שלא יתקרב לאזור".

יהושע עבדן, שכנם של בני הזוג, הוסיף: "הכרתי אותם מקרוב כשהגיעו לטבריה, ניסיתי לשקם אותם. הייתי מזמין אותם בשבתות, לשמח ולחזק אותם, לקרב אותם ליהדות".

דירה בטבריה בו גרוש רצח את אשתו לשעבר וניסה להצית את דירתה, 29 במרץ 2017. אלי אשכנזי
הכניסה לבניין/אלי אשכנזי
זירת רצח ברחוב נחמני, טבריה. 29 במרץ 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
טבריה, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

עבדן סיפר כי השניים נתקלו בקשיים בחיי הנישואים לאחר שלא הצליחו להביא ילדים לעולם. "הוא לא נראה אלים, היה מדבר איתך ברוגע, בשלווה. לא היו סימני אלימות, אבל הוא לא היה יציב בנפשו, היו סימנים למחלת נפש". הוא הוסיף כי לאחר הגירושים, החשוד העביר את חפציו לבית הכנסת בשכונה, שם הוא ישן.

"היא הייתה מכבסת לו, מכינה לו לאכול, הכל בשקט. כמו ציפור, שותקת, צנועה. לא הייתה מצוקה כלכלית, היה שפע. לפני פורים דיברתי איתה, היא הייתה במצב נפשי לא טוב. תעזבי אותו, הוא לא נורמלי. אבא שלה בא אלי בכה כמה פעמים, הזמנתי אותם לסעודת פורים, לא באו, מאז לא ראיתי אותה, אולי הייתי יכול להציל אותה".

הגבר נעצר בשעות הצהריים אחרי שהמשטרה קיבלה דיווחים מתושבים על אדם המסתובב מגואל בדם כשהוא אוחז בראש ערוף, במקביל לדיווחים על שריפה ברחוב. על פי עדויות התושבים, הוא דפק על דלתות השכנים וצעק "הרגתי את עמלק". השניים התגרשו לפני כשבועיים, ואין להם ילדים. האיש טופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש, אך בני הזוג לא היו מוכרים לגורמי הרווחה בעירייה.

(עדכון ראשון 15:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully