וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הסגל של נתניהו יצא לשיחות בבית הלבן על הבנייה בהתנחלויות

19.3.2017 / 19:59

הורוביץ, שהמריא לוושינגטון כנציג ראש הממשלה, ייפגש עם בכירי ממשל טראמפ עמם ינסה להגיע להסכמות בנושא היקפי הבנייה בהתנחלויות. השיחות מהוות המשך לביקורו של שליח טראמפ בישראל, ג'ייסון גרינבלט, שנפגש עם נתניהו פעמיים

צילום: לע"מ

יואב הורוביץ, ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המריא היום (ראשון) לוושינגטון להמשך השיחות עם הבית הלבן. זאת, בהמשך לביקור השליח המיוחד של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ג'ייסון גרינבלט, בישראל בשבוע שעבר. במרכז הפגישות בוושינגטון יעמוד הניסיון להגיע להבנות עם ממשל טראמפ בנושא הבנייה בהתנחלויות. יחד עם שגריר ישראל, רון דרמר, ייפגשו השניים עם גורמים בכירים בבית הלבן כדי לדון בנושא.

בשבוע שעבר, נפגש גרינבלט עם נתניהו פעמיים. בהודעה משותפת של לשכת ראש הממשלה והבית הלבן שפורסמה בתום הפגישה השנייה, שנמשכה כשלוש שעות, נמסר כי נתניהו וגרינבלט השיגו "התקדמות בנושא הבנייה בהתנחלויות", אולם השיח בנושא יימשך. עוד נמסר כי השיחה, שמצטרפת לפגישה נוספת שארכה כחמש שעות, הייתה "חיובית", ועסקה באינטרס המשותף של ארצות הברית ושל ישראל בקידום שלום בין ישראל לפלסטינים. כמו כן, השניים דנו בצעדים קונקרטיים שנועדו לסייע בקידום הכלכלה הפלסטינית.

עוד בוואלה! NEWS:
בנייה בהתנחלויות ותפילה משותפת: שליח טראמפ ונתניהו נפגשו שוב
מה שבחירות לא יצליחו לעשות לחקירות נתניהו, מנדלבליט כן
ח"כים חרדים זעמו על קיום דיון על התאגיד בשבת: פגיעה חמורה בקדושה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושליח ממשל טראמפ למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט. ירושלים, 13 במרץ 2017. שגרירות ארצות הברית בישראל
מאטי שטרן, מערכת וואלה! NEWS
הורוביץ ימשיך את פגישותיהם. גרינבלט ונתניהו, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, שגרירות ארצות הברית בישראל מאטי שטרן

בדומה לפגישותיו הצפויות של הורוביץ, במוקד הפגישות בין גרינבלט לנתניהו עמד הניסיון הישראלי להגיע לנוסחה עם הממשל בנוגע להיקפי הבנייה בהתנחלויות. נתניהו הציג לשליח טראמפ הצעות לנוסחאות שיגדירו את היקפי הבנייה המקובלים מבחינת הממשל, והציע לתחום את הבנייה בהתנחלויות לתחומי השיפוט של היישובים הקיימים. עם זאת, על פי ההודעה שנמסרה, טרם הושגו הסכמות בנוגע להיקפי הבנייה בהתנחלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully