וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר זיהוי ייחודי: חשוד באונס אותר בעזרת כרטיסי העובדים ברשת

16.3.2017 / 12:50

צעירה בת 18 טענה כי נאנסה במסיבה שנערכה לרשת מסעדות במועדון ביפו, אולם לא הכירה את התוקף. החוקרים הוציאו את תמונותיהם של כל עובדי הרשת מכרטיסי העובדים של החברה, וערכו מסדר זיהוי לצעירה

ניידת משטרה מחוץ למסגד חסן בק. יפו, אוקטובר 2015. דרור עינב
המתלוננת נמצאה באפיסת כוחות/דרור עינב

באמצעות מסדר זיהוי ייחודי, הצליחה המשטרה לאתר חשוד לאונס צעירה בת 18 במסיבה שנערכה לעובדי רשת מסעדות במועדון ביפו בתחילת השבוע. לאחר שזוהה נעצר, ומעצרו הוארך היום (חמישי) עד ליום שלישי הבא. הצעירה נמצאה כמה שעות לאחר תחילת המסיבה על ידי חבריה בתא שירותים במועדון כשהיא באפיסת כוחות, טענה כי היא נאנסה והועברה לבית החולים וולפסון שבחולון.

חוקרי משטרת יפו הגיעו למקום ופתחו בחקירה. כשתשאלו את הצעירה, אמרה שאינה יודעת מי התוקף ושלא הכירה אותו. בשלב זה החליטו החוקרים לנקוט בצעד לא שגרתי – הם ביקשו מהרשת לבדוק את כל כרטיסי העובדים של החברה, והוציאו מהם את תמונותיהם. באמצעות התמונות ערכו מסדר זיהוי עבור הצעירה.

במשך זמן ארוך דפדפה הצעירה בין התמונות ולבסוף הצליחה לזהות את החשוד. הצעיר נעצר ובחקירה ראשונית הודה כי קיים יחסי מין עם הצעירה בתא השירותים במועדון, אך טען כי המעשים בוצעו בהסכמתה. לדבריו, הפסיקו לאחר שאדם שלישי נכנס לשירותי המועדון והפתיע אותם, והצעירה סירבה להמשיך.

עוד בוואלה! NEWS:
סוף טוב: הושב הנייד הגנוב של אמה של הילה בצלאלי, ובו תמונות בתה
בניגוד לעמדת משרד המשפטים: שקד תומכת בחנינת אולמרט
בית הדין הארצי לעבודה: אסור לחייב עובדים להחתים נוכחות עם טביעת אצבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully