וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: ליקוי חמה חלקי נצפה בבוליביה

27.2.2017 / 14:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

חילול הקברים היהודיים בפילדלפיה: הליגה נגד השמצה הציעה פרס של עשרת אלפים דולרים למי שימסור מידע שיביא ללכידתו של משחית בית הקברות. "זה מעשה נתעב ופחדני" נמסר מהארגון.

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) 11 שנות מאסר על שלמה חיים פינטו, תושב קריית אתא, בגין ניסיון רצח ממניע גזעני. פינטו הואשם שדקר עובד "שופרסל" יהודי בעיר בחודש אוקטובר 2015 כי חשב שהוא ערבי. העבירות שיוחסו לפינטו, בן 33 ואב לשלושה, הן ניסיון רצח ממניע גזעני והחזקת סכין.

בכתב האישום מוזכרים שני מקרים שאירעו באותו היום. במקרה הראשון, עקב פינטו בקריית אתא אחרי אדם שאותו תכנן לתקוף. משזה נכנס לבנק, ויתר ונסע לסופרמרקט בעיר. כשהגיע הנאשם לסופרמרקט הוא דקר את אורי רזקן, עובד שאותו זיהה כאזרח ערבי, ופצע אותו באורח קל. עו"ד יוסי גימפל, סנגורו של פינטו, טען כי "לא הייתה לו כוונה להרוג", ואמר כי בכוונתו להוכיח זאת במהלך המשפט.

המשטרה עצרה בשבועיים האחרונים שישה בני אדם החשודים במעורבות בפריצות לבתים במושבים באזור הדרום והמרכז – כך הותר היום לפרסום. העצורים חשודים גם בפריצה לביתו של ראש אכ"א לשעבר אלוף במילואים חגי טופולנסקי, שפרש מצה"ל בעקבות האירוע.

בלה פאז בירת בוליביה קיבלו התושבים הצצה למחזה נדיר – ליקוי חמה חלקי שהתרחש אתמול, הראשון לשנת 2017. מדובר בתופעה שניתן לראות רק בחלקו הדרומי של הכדור.

תחזית מזג האוויר: היום הטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות מהרגיל לעונה. מחר – ייתכן טפטוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully