וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו ברגע המרגש: כך הגיב חסר בית שקיבל עבודה

21.2.2017 / 9:36

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית הדין הצבאי צפוי לגזור היום את דינו של החייל אלאור אזריה שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל. התביעה ביקשה לגזור עליו שלוש עד חמש שנות מאסר. אנחנו נהיה כאן בוואלה! NEWS עם כל העדכונים במשדר מיוחד החל מהשעה 11:30.

עשרות מצבות בבית קברות יהודי סמוך לעיר סנט לואיס שבמיזורי, ארצות הברית, ניזוקו או הותקו ממקומן – כך דווח הלילה (שלישי) ברשת "פוקס" ובכלי תקשורת מקומיים. המשטרה המקומית פתחה בחקירת האירוע, ומנסה לברר מי פגע בקברים בבית העלמין "חסד של אמת".

המשטרה לא הצהירה אם היא חוקרת את השחתת המצבות כפשע שנאה או פעולה אנטישמית. עם זאת, דווח כי החוקרים, שבוחנים את מצלמות האבטחה באזור, מאמינים שארגון כלשהו עומד מאחורי המעשה, וכי לא מדובר בפעילות של אדם אחד. החקירה בנושא נערכת ברקע עלייה שנרשמה במקרי אנטישמיות ברחבי ארצות הברית בשבועות האחרונים, במקביל לעשרות התרעות על פצצות במרכזי קהילה יהודיים במדינה

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר הלילה כי "על ישראל לספור עד מיליון לפני שתצא למלחמה בלבנון". בראיון לסוכנות ידיעות איראנית אמר המנהיג השיעי כי ארגונו מוכן לכל תרחיש.

רגע מרגש נתפס בעדשת מצלמת אבטחה באנגליה: אדם חסר בית שהצליח לקבל עבודה לא הצליח להכיל את שמחתו. האיש התקבל לעבודה בחנות מקומית לאחר שהתגורר בחודשים האחרונים במקלט לחסרי בית, וקיבל את מזונו מהכנסייה המקומית. כעת הוא יוכל לשוב לעמוד על הרגליים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully