וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אימא פנדה מלמדת גור שובב כמה שיעורים לחיים

18.2.2017 / 14:55

גור פנדה חסר מזל בסין למד בדרך הקשה שלא כדאי להתעסק עם אימא. בסדרת סרטונים מנסה הגור לתפוס את המקום האהוב על האם וגם נאבק בה על מזון. לבסוף הוא מבין שאין לו סיכוי ומתרחק מהמקום בתבוסה

צילום: רויטרס

הפנדה הענקית נראית חמודה ולא מזיקה, אבל הופעתה יכולה להיות מטעה. גור פנדה במרכז לגידול וחקר הפנדות בעיר צ'נגדו שבסין למד זאת בדרך הקשה. בקטע וידאו שצולם השבוע ביקשה אימא פנדה ללמד את הגור שלה שיעור ראשון לחיים: "לא לשבת במקום של אימא!". הגור התיישב על ענף בעץ בשמורה, המקום האהוב ביותר על האם. אימא פנדה שאינה מוכנה שמישהו יתפוס לה את המקום, תפסה עם שיניה את הגור בצוואר וגררה אותו מהעץ.

כנראה שהשיעור הראשון לא היה ברור מספיק, ונדרש עוד שיעור. בסרטון נוסף מגיע שיעור מספר שתיים: "אל תטפס על העץ של אימא". בסרטון נראה הגור השובב מטפס על העץ האהוב על אימא פנדה, אך הוא לא מספיק להגיע רחוק מדי. אימא פנדה מסתערת על העץ ומנסה למנוע מהגור להמשיך לטפס. בהמשך היא אף דוחפת אותו, עד שהוא נופל על הקרקע.

לקריאה נוספת:
כוכבת הרשת באו-באו מתכוננת למעבר מארה"ב לביתה החדש בסין
"האב הגיבור": פרידה מדוב הפנדה שסייע להציל את בני מינו
"הלם תרבות": דובי פנדה שנולדו בארה"ב מתקשים להסתגל לחיים בסין

אימא פנדה מלמדת גור חסר מזל לקח קשה במיוחד. רויטרס
"לא לשבת במקום של אימא!"/רויטרס

בסרטון האחרון לומד גור הפנדה חסר המזל את הלקח הקשה ביותר עד כה: "אל תגלה לאימא שיש לך אוכל". הסרטון מתחיל בסצנה תמימה של אימא מחבקת את בנה, אך עד מהרה מתברר כי מדובר במאבק על מזון.

אימא פנדה אוחזת בגור בחוזקה בזמן שהוא נאבק לשווא בניסיון לשמור על החטיף הטעים שלו ממנה. למרבה הצער, עד מהרה לומד הגור שאין לו סיכוי מול אימא ובזמן שהיא זוללת את החטיף, הוא מתרחק ממנה בתבוסה.

  • עוד באותו נושא:
  • פנדה
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully