וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 9 חודשים: ארדן מינה את תא"ל במיל' דדי שמחי לנציב הכבאות

17.2.2017 / 11:40

השר לביטחון הפנים הודיע על מינויו של הקצין במיל' לתפקיד, לאחר שהנציב הקודם שחר איילון סיים את כהונתו במאי 2016. שמחי שימש בעבר ראש מטה פיקוד העורף ונספח צה"ל בסין. ארדן: "יצעיד קדימה את הרשות"

משלחת הסיוע של צה"ל, האיטי. דובר צה"ל
בעל עבר צבאי עשיר. שמחי מול משלחת צה"ל להאיטי, 2010/דובר צה"ל

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הודיע היום (שישי) על מינוי תת-אלוף (במיל') דדי שמחי לנציב כבאות והצלה, תשעה חודשים לאחר סיום תפקידו של הנציב הקודם, שחר איילון. מינויו יובא לאישור הממשלה בקרוב, בהתאם לחוק.

"תת-אלוף שמחי מביא עמו ניסיון פיקודי עשיר בתחום החירום, החילוץ וההצלה", אמר ארדן. "אני בטוח שיש לו את היכולות והכישורים להצעיד קדימה את רשות הכבאות וההצלה ולחזק את יכולותיה להתמודד עם אתגרי האש והחירום הצפויים למדינת ישראל בעתיד".

עוד בוואלה! NEWS:
31 חברי ארגון פשיעה הואשמו בגביית דמי חסות של מיליונים מקבלנים
בכיר חמאס: "שחררו אסירים פלסטינים - ותקבלו את השבויים שלכם"
תוך ארבע שנים: עלייה של 350% בגיוס נשים לתפקידי לחימה בצה"ל

שחר איילון, נציב כבאות והצלה, מאי 2011. מגד גוזני
מונה למנכ"ל רכבת ישראל חצי שנה לאחר סיום תפקידו כנציב. איילון/מגד גוזני

שמחי, נשוי ואב לשלושה ילדים, בעל תואר שני במנהל עסקים ושימש בעבר כמפקד בה"ד 16, בית הספר הלאומי לחילוץ, להצלה ולהתגוננות אזרחית. במהלך מבצע "עופרת יצוקה" מונה למפקד נפת שדרות ועוטף עזה, וב-2010 מונה לנספח צה"ל בסין. ב-2013 קודם לדרגת תת-אלוף ומונה לראש מטה פיקוד העורף, תפקיד שבו כיהן עד חודש אוגוסט האחרון.

בחודש מאי של השנה שעברה סיים נציב הכבאות וההצלה הקודם, רב טפסר איילון, את תפקידו בתום קדנציה של חמש שנים. את מקומו מילא מאז טפסר בכיר שמעון בן-נר. בנובמבר מונה איילון למנכ"ל רכבת ישראל, זאת לאחר שנבחר לתפקיד בידי הדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully