וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיילי סיירוס נרצחה ונקברה במדבר והוחלפה בשיבוט"

18.2.2017 / 6:55

תיאורית קונספירציה חדשה טוענת ש"מיילי סיירוס האמיתית" נרצחה ונקברה במדבר, אחרי שבדיסני כעסו על שינוי התדמית הקיצוני שלה. המיילי שאתם מכירים היום היא לא אחר משיבוט שיצא מכלל שליטה. ויש גם סרטון עם "הוכחות"

צילום מסך

בסרטון – מיילי סיירוס (האמיתית) תופיע בקליפ בעירום מלא

לפי תיאוריית קונספירציה הזויה במיוחד שרצה לאחרונה ברשת, מיילי סיירוס מתה מזמן. לכאורה, כשמיילי סיירוס החליטה לעבור שינוי תדמית קיצוני ולנטוש את האנה מונטנה החביבה לטובת מה שהיא היום - זמרת פרובוקטיבית שלא מחמיצה הזדמנות להתפשט ולעשן קנביס, היא הרגיזה את חברת דיסני וגרמה לה לנקוט בצעד קיצוני במיוחד - כמו לרצוח אותה ולקבור את גופתה במדבר בקליפורניה.

בעבר כבר עלו טענות שמיילי סיירוס רצחה את האנה מונטנה, הדמות שהביאה לה תהילת עולם, אולם כעת טוענים שהרוצחים האמיתיים הם מנהלי חברת דיסני שרתחו מזעם על סיירוס כשזו החלה להפיץ "בטעות" תמונות פרובוקטיביות שלה, ונאלצו להרוג אותה כדי להציל את המותג שלהם.

מיילי סיירוס האמיתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספק : יח”צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיבוט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור עדיין איך בדיוק מצאה מיילי את מותה, ובכלל - לתיאוריה הזאת יש בעית אחת גדולה: אם מיילי נרצחה כבר ב-2010, איך זה שהיא ממשיכה לפזז על במות בעירום כאילו שום דבר לא קרה? גם לזה תומכי התיאוריה מצאו פתרון: מיילי הנוכחית היא למעשה שיבוט שיצרו דיסני כדי שלא נחשוד במעשים שלהם. אולם, אם דיסני רצחו מלכתחילה את מיילי סיירוס כדי שהיא לא תפגום בתדמית של האנה מונטנה, למה להם ליצור שיבוט שימשיך את דרכה של מיילי החדשה ויצלם כל הזמן בעירום?

מכאן עולה תיאוריה נוספת - שמנהלי דיסני דווקא תמכו בשינוי הדרסטי של מיילי ואפילו הטרידו אותה בהצעות מגונות, אך זו סירבה שוב ושוב, עד שלמנהלים הגיעו מים עד נפש והם החליטו לרצוח אותה וליצור שיבוט שיגשים את הפנטזיות המיניות החולניות שלהם.

הסרטון שמביא לכאורה הוכחה שמיילי סיירוס הנוכחית היא שיבוט:

מיילי סיירוס היא לא היחידה, מתברר. קיימת לה ברשת רשימה שלמה של סלבריטאים שמצאו את מותם ושובטו כדי שחלילה לא נחשוד. ברשימה נמצאים גם סלינה גומז, ג'סטין ביבר, אמינם ובריטני ספירס, ולכל אחד מהם סופקו לכאורה ראיות שתומכות בתיאוריה.

גם לבריטני ספירס יצרו שיבוט?

ומה עם סלינה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully