וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך מוציאים את הכלבים לטיול כשהרחוב מכוסה שלג

10.1.2017 / 14:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

לקראת כניסתו של דונלד טראמפ לבית הלבן, מעריך גורם ישראלי כי הדיונים על פטור מוויזה לישראלים יתחדשו. על אף ההתקדמות בנושא, דרישה בוושינגטון לשיתוף מאגר טביעות האצבע הישראלי היא שגוררת קשיים בקבלת הפטור.

לאחר הסערה סביב היעדרותם של שרים מהלוויות הרוגי פיגוע הדריסה, הורה היום מזכיר הממשלה על כינוס כלל הגורמים לצורך גיבוש נוהל מסודר בעניין. הנוהל יגובש בשיתוף עם משפחות שכולות.

פרסום ראשון: משרד החינוך גייס חברת בלדרות שתאבטח ותשנע את מעטפות בחינות הבגרות לבתי הספר במטרה להימנע מהדלפת הטפסים. בימים האחרונים פרסם המשרד מכרז שדורש מהניגשים לו רמת אבטחה גבוהה מאוד לאורך התהליך, שבמסגרתו יגיעו המבחנים לאתר אחסון מרכזי לאחר הדפסתם, טרם החלוקה לבתי הספר.

משרד החינוך דרש כי אתר האחסון "יהיה מאובטח 24 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע. זאת, על מנת לשמור על חיסיון מעטפות הבחינה, על שלמותן ועל תקינותן". בתוך האתר יותקנו "מצלמות המקיפות את כל אתר האחסון, ובתוכו דלת ביטחון, חלונות מסורגים, ארונות וכספות".

מה עושים כשצריך להוציא את הכלבים לטיול אבל הרחוב כולו מכוסה בשלג? צעיר שנתקל בבעיה ענה לשאלה הזו בסרטון רשת והראה כיצד הוא עושה סקי ברחובות המושלגים בסיוע הכלבים.

תחזית מזג האוויר: מחר ללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully