וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מעכו שחשודה ברצח בנה צולמה לפני חודש: "הילד הוא ברכה"

7.1.2017 / 0:13

האישה, ששמה קץ לחייה, תועדה בכנס של הרב אמנון יצחק, שם סיפרה על קשייה הכלכליים ועל מחלת בנה. לדברי השכנים, היא הסתובבה סהרורית סמוך לבניין בשבוע שקדם לאירוע וניסתה להתאבד בעבר

צילום מסך

חודש לפני שעל פי החשד רצחה את בנה והתאבדה, הגיעה עמו האם מעכו לכנס של הרב אמנון יצחק, שם סיפרה על מחלתו, על קשייה הכלכליים ולמרות זאת, על היותו "ברכה" עבורה. בעוד נסיבות האירוע טרם התבררו וצו איסור פרסום הוטל על חקירתו, תיעוד האם ובנה בכנס שופך אור על נסיבות חייה. היא נשמעת משבחת את הרב יצחק ומייחסת לו נס שקרה לה בעת שקיבלה הנחה בתשלומים בביטוח הלאומי.

עשרות שכנים ומכרים התגודדו בזירת האסון, שהתגלה ביום רביעי בשעות הבוקר המוקדמות, אז נמצאה גופתה של האם בחצר הבניין שבו מתגורר בעלה לשעבר. מחקירה ראשונית עלה כי האם רצחה, על פי החשד, את בנה בן החמש בדירתו של הגרוש, ולאחר מכן קפצה ממרפסת הדירה הנמצאת בקומה השישית.

עוד בנושא:
חשד לרצח והתאבדות בעכו: "אולי האם עשתה זאת ממצוקה כלכלית"
"אובדנות היא מחלה מדבקת": שני מקרי רצח ילדים והתאבדות בשבוע

חשד לרצח אם את בנה, רחוב חטיבת גולני, עכו. ינואר 2017. אדריאן הרבשטיין
זירת האירוע בעכו, יום רביעי/אדריאן הרבשטיין

השכנים העידו כי האישה סבלה, כמו בעלה לשעבר, מקשיים כלכליים קשים, וכי למרות גילו של בנה, המשיכה לנייד אותו בעגלת תינוק וכיסתה אותו בשמיכות, בכובע ובמעיל גם בימי הקיץ. לדבריהם, לפני כשבע שנים, עוד לפני נישואיה ולידת בנה, היא ניסתה להתאבד וקפצה מדירת אמה מאחר שזו ניסתה למנוע את הקשר שהיה לה עם הגבר שהפך לימים לבעלה. כמו כן, הם הוסיפו כי בשנים האחרונות היא חזרה בתשובה. בשבוע האחרון, לדברי השכנים, האיש הסתובבה סמוך לבניין שבו התגורר בעלה לשעבר כסהרורית. בלילה שלפני מציאת גופתה וגופת בנה, סיפרו כי ביקשה מאחת השכנות לאפשר לה לרחוץ את בנה במים חמים.

בתיעוד שבו נראית האישה בהרצאתו של הרב יצחק, היא נשמעת משבחת אותו על "נס" שקרה לה ושואלת אותו שאלה. "היו אומרים לי 'לא מגיע לך' (הנחה במסי הארנונה – ע"ח). אמרתי 'למה לא מגיע לי? יש לי קצבת נכות, אני אם חד הורית. התחלתי לחשוב, רגע, למה הפסקתי לשמוע את ההרצאות של הרב אמנון יצחק? מה אכפת לי? מה אני מפסידה?", סיפרה בכנס.

"התחלתי להגיע להרצאות שלך...באתי לביטוח לאומי ולמחלקת המים בעירייה בפעם השנייה. בינתיים בחצי השעה שחיכיתי, נזכרתי בהרצאה שהייתה אצלך. אמרתי 'הקדוש ברוך הוא, בזכות הרב אמנון יצחק אקבל הנחה'. אחרי חצי שעה המנהלת קוראת לי ואומרים לי 'יש לך קרוב ל-80% הנחה בארנונה'. שאלתי אותה מה עם החוב שלי בסך 3,500 שקל שהצטבר לי, היא אומרת לי – 'זה יורד מהחשבון'. והכל בזכותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חשד לרצח אם את בנה, רחוב חטיבת גולני, עכו. ינואר 2017. אדריאן הרבשטיין
שכנים וכוחות משטרה בבניין ברחוב חטיבת גולני בעכו, רביעי/אדריאן הרבשטיין

האישה הוסיפה כי הרצאותיו של הרב בנושא כשרות השפיעו עליה וגרמו לה להפסיק לאכול בשר וגם לא להאכיל את בנה בשר, למרות מחלת הדם שממנה הוא סובל והפצרותיה של אמה לדאוג לבריאותו. "הילד הזה הוא ברכה", אמרה האם בכנס. "בגיל שנתיים וחצי הוא סבל מאורטיקריה – רגישות גבוהה בדם. אני הפסקתי לאכול בשר ועופות ואמרתי' כל בריאות של כל גוף של בן אדם לא תלויה ברופא, היא תלויה רק בקדוש ברוך הוא'. אם הרופא שלי רוצה לתת לילד שלי בריאות, הוא ייתן לו וזה הכול".

בסיום דבריה הפנתה האם שאלה לרב באשר ליכולתה להינשא שוב, הואיל ובנה נולד לאחר גירושיה מבעלה. "אני לא יודעת אם תוכל לענות על השאלה כי הרבה ניסו לענות לי עליה ולא ידעו את התשובה", פתחה, "הילד הזה בא בתקופת הגירושים. אני נתתי לאבא הזדמנות לראות את הילד כי הוא לא רצה בהתחלה לראות את הילד. הרב של העיר אמר לי שבגלל שהיה הפרש של שלושה חודשים בין הגירושים ללידה, אז הייתי כביכול עדיין נשואה אליו". בתגובה לכך, הרב יצחק הפנה את האם לרב אחר המתמחה בנושא.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully