וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוהה עם פידל קסטרו ושווה מאות דולרים: הסיגר שסיבך את נתניהו

7.1.2017 / 0:13

הפרטים החדשים על החשדות נגד ראש הממשלה שמו סמלי סטטוס ידועים במעמד הגבוה - בקדמת הבמה. סיגרים מסוג "קוהיבה סיגלו 5", שאותם היה מחלק שליט קובה לשעבר ושמפניה ורודה, שטעמה העדין מוערך מאוד על ידי לקוחות אמידים

יותם רונן

הודות לפרשת "תיק 1000" שבמרכזה נחקר אמש (חמישי) בשנית ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשד לקבלת המתנות, ופרטים ממנה פורסמו בכלי התקשורת, זוכים ביממה האחרונה סיגרים לעניין תקשורתי רב. במסגרת חקירת הפרשה, ראש הממשלה חשוד בכך שקיבל במשך שבע עד שמונה שנים סיגרים בשווי של מאות אלפי שקלים מהמפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן. מדובר בסיגרים יוקרתיים מסוג "קוהיבה סיגלו 5", טרינידד, מונטה קריסטו - שעלות כל אחד מהם נאמדת במאה עד 200 דולרים.

לא במקרה תפס לעצמו הסיגר מקום נכבד ברשימת סמלי הסטטוס של בעלי האמצעים, שכן מחיר לסיגר בודד נע בין עשרה ל-400 שקלים, ומאות סוגים מיובאים לישראל. לחובבי הסיגרים יש מועדוני לקוחות סגורים, מפגשי עישון חברתיים, ירחונים, ופינות עישון. מותגי הסיגרים משמשים כמדד ליוקרה, ועמם האביזרים הנלווים החשובים לא פחות.

לקריאה נוספת:
"נתניהו קיבל סיגרים במאות אלפי שקלים מהמפיק ארנון מילצ'ן"
הנחקר הנוסף ב''תיק 2000": איש עסקים פרטי שמקורב לנתניהו
השאלה העומדת בפני חוקרי נתניהו: מתי מתנות הופכות לטובות הנאה?
עורך דינו של נתניהו: "אין איסור לקבל סיגרים במתנה מחבר"

ארנון מילצ'ן ובנימין נתניהו. AP,, לשכת העיתונות הממשלתית
חשד שקיבל מהמפיק ההווליודי מתנות בשווי מאות אלפי שקלים. מילצ'ן ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, AP,

לפי חשיפתו של אמנון אברמוביץ' בחדשות 2 שלשום, נתניהו מעשן בחודש סיגרים בשווי 15-20 אלף שקלים. הסיגר היוקרתי "קוהיבה סיגלו 5" מזוהה עם שליט קובה לשעבר, פידל קסטרו, שנהג לכבד בו את אורחיו שהגיעו למדינה מרחבי העולם.

טענה נוספת היא שמילצ'ן סיפק לאשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שמפניה ורודה שעלותה נמדדת בכ-400 שקלים לבקבוק. השמפניה הוורודה פופולרית בשל טעמה העדין מוערך מאוד על ידי לקוחות אמידים. כידוע, מאז המצאתו במאה ה-17, הפך היין התוסס ללהיט בקרב משפחות האצולה בצרפת ולאחד הסמלים של חגיגות יוקרתיות.

בערוץ 2 פורסם כי נתניהו חשוד בקבלת טובות הנאה משני אנשי עסקים במסגרת "תיק 1000", ומקורביו מסרו כי מדובר במתנות מחבר אישי, שלא במסגרת תפקידו כראש הממשלה. על הפרשה השנייה שבה חשוד נתניהו, המכונה "תיק 2000", טרם נמסרו פרטים רשמיים, אך דווח כי במשטרה מגדירים אותה "תיק כבד משקל". מסביבת נתניהו נמסר כי הם "לא יודעים במה התיק עוסק" והם מכחישים שהועברו כספים, "אבל אם הועברו כספים - מדובר בהלוואה, והתיק מקורו באי הבנה".

(עדכון ראשון: 20:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully