וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני אדם נפצעו באורח קשה בנחיתת חירום של מטוס קל בהרצליה

המטוס שהמריא מהרצליה נחת בשדה פתוח בסמוך למקום לאחר שהמנוע כבה, נסיבות האירוע נחקרות. "חילצנו שני פצועים בהכרה ופינינו אותם לבתי החולים", סיפר חובש מד"א

צילום: שחר חזקלביץ תיעוד מבצעי מד"א, דוברות עיריית הרצליה

שני בני אדם בשנות ה-60 לחייהם נפצעו היום (שישי) בנחיתת חירום של מטוס קל מחוץ לשדה התעופה בהרצליה. אחד מהם נפצע באורח קשה ופונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, והשני נפצע באורח בינוני עד קשה ופונה לבית החולים איכילוב שבתל אביב.

לפי רשות שדות התעופה, המטוס שהמריא מהרצליה נחת בשטח פתוח מצפון לשדה לאחר שכבה מנוע המטוס. כוחות ההצלה של השדה יחד עם צוותים של לוחמי האש, מד"א ואיחדו הצלה הוזקעו למקום. חקירת האירוע ונסיבות נחיתת החירום תתבצע על ידי החוקר הראשי במשרד התחבורה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מטוס שעליו 118 נוסעים נחטף מלוב למלטה: "חשש שיתפוצצו"
בתום חילופי אש: המחבל מהפיגוע בברלין נורה למוות במילאנו
השקט המדומה בגדה המערבית וברצועת עזה עלול להיעלם בקרוב

מטוס קל נחת נחיתת חירום בהרצליה 23 בדצמבר 2016. שחר חזקלביץ תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"קיבלנו קריאה על מטוס קל שנחת בשטח פתוח". המטוס ליד הרצליה, היום/מד"א, שחר חזקלביץ תיעוד מבצעי מד"א

רפאל נהרי, חובש רפואת חירום כונן מד"א על אופנוע, שהגיע ראשון לזירה סיפר: "הייתי בסמוך כשקיבלתי קריאה במירס הכוננים של מד"א על מטוס קל שביצע נחיתת חירום בשטח פתוח סמוך לשדה התעופה. מיד יצאתי למקום ורכבתי בשבילי השדה עד שזיהיתי את המטוס. יחד על כוחות הכיבוי חילצנו שני פצועים בהכרה מלאה כשהם סובלים מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח והם פונו לבית חולים בניידות טיפול נמרץ של מד"א שהגיעו במהירות למקום".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון וראש מועצת כפר שמריהו דרור אלוני הגיעו לזירת הנחיתה רגעים ספורים לאחר התקרית. השניים טענו כי זו לא פעם ראשונה שישנה התרסקות בשדה התעופה. "פעילות השדה מהווה סכנה מיידית והאסון הבא הוא עניין של סטטיסטיקה בלבד" ,אמרו. לדבריהם, ההתרסקות התרחשה כ-50 מטרים בלבד מבתי מגורים וכ-150 מטרים ממתחם גנים שבו שהו באותה שעה יותר מ-70 ילדים. "לא נשלים עם המצב שבו תושבינו נמצאים במצב של סיכון מתמיד המרחף מעל ראשיהם", מסר השניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מטוס קל נחת נחיתת חירום בהרצליה 23 בדצמבר 2016. שחר חזקלביץ תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
כוחות מד"א מפנים את שני הגברים שנפצעו בנחיתה/מד"א, שחר חזקלביץ תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully