וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב זיהום: חשש לחיידקי ליסטריה בחומוס של מותג "שופרסל"

29.11.2016 / 14:34

הרשת הודיעה כי ייתכן שבחומוס "שופרסל" באריזות של 1 ק"ג עשויים להימצא חיידקים מסוג זה. לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לקבל החזר. בחברה מדגישים ששאר המוצרים ראויים לשימוש

שופרסל דיל. שי מכלוף
הלקוחות יוכלו לקבל זיכוי. סניף שופרסל. למצולצמים אין קשר לנאמר בכתבה/שי מכלוף

רשת "שופרסל" הודיעה היום (שלישי) כי יש חשש להימצאות חיידקי ליסטריה במוצרי חומוס של מותג הרשת. על פי ההודעה. החיידקים עלולים להימצא באריזות של 1 קילוגרם של חומוס "שופרסל" בעלות קוד מוצר 7296073224600 ותאריך תוקף אחרון לשימוש 5.1.17.

מתוך 2,300 הקופסאות שיוצרו, 360 יצאו מהמפעל והגיעו לרשתות השיווק ולחנויות. רוב המוצרים הורדו מהמדפים והוחזרו, אך חלק מהם נמכרו. הרשת קוראת לציבור הצרכנים שלא לצרוך את המוצר ומוסרת כי לקוחות שרכשו מוצרים מסוג זה יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי. החברה הודיעה כי פרט למוצר הנקוב, יתר מוצרי החברה בטוחים לשימוש, וכי היא עדכנה את משרד הבריאות בכך.

כמו כן, החברה הודיעה כי ניתן ליצור קשר עם מוקד הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה. עוד הודיעה הרשת כי הקריאה נעשתה לאחר פנייה של חברת "סלטי שמיר", שמייצרת את החומוס עבור שופרסל, ובה נמסר לחברה על החשש מהימצאות החיידקים במוצר.

עוד בוואלה! NEWS:
אין אף חשוד בהצתה לאומנית – אז למה רשות המסים הכריזה על נפגעי איבה?
המהפכה יוצאת לדרך: התכנית החדשה להשמדת איום הרקטות והטילים
סירוב המוני: כ-80 מתגייסים לא התפנו מהבקו"ם לבסיס שריון ונכלאו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סלטי שמיר" הודיעה על החשש לשופרסל. מקרר סלטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש אוגוסט האחרון סערה המדינה בגלל מוצרים רבים שהורדו מהמדף בשל חשש להימצאות חיידקי ליסטריה וסלמונלה, חלקם של "סלטי שמיר", שנאלצה להוריד שמונה ממותגיה מהמדפים בעקבות חשש לסלמונלה ב"טחינה הנסיך".בין השאר, חברת "מעדני מיקי" הודיעה על החזקת מוצרי סלמון מעושן קפוא מחשש להימצאות חיידקי ליסטריה. זאת, שבוע לאחר שהודיעה כי בדיקת משרד הבריאות העלתה חשש להימצאות החיידקים במוצר שהיא משווקת לשוק המוסדי ולא לצריכה הביתית.

מחברת "סלטי שמיר" נמסר: "בבדיקה שערכנו גילינו כי במשלוח אחד של חומוס 1 ק"ג ששווק לרשת שופרסל בלבד נתגלה חשד לליסטריה. מדובר בבדיקה נוספת מעבר לבדיקות מעבדה הדוקות שערכנו לפני שיגור המוצרים שהראו שהמוצרים תקינים. המשלוח, בן 340 מוצרים, חולק למספר קטן של חנויות מהן מרבית המוצרים כבר נאספו. משנודע לנו החשד הודענו על כך מיידית – הן לרשת שופרסל שהסירה את המוצר מהמדפים והן למשרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully