וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הגיעו להלוויית ההרוג בהתהפכות טנק: "הנסיך שלנו איננו"

25.11.2016 / 12:30

קרוביו וחבריו של סמל עידו בן ארי שנהרג באימון ברמת הגולן ספדו לו בבית העלמין קריית שאול שבתל אביב. "ידעת לנצל כל רגע כאילו ידעת שנקצבו מראש, נאהב אותך לנצח", אמרה אמו. אביו לחיילי השריון: "אנחנו לא כועסים, שמרו על הנר"

צילום: ערוץ 1, עריכה: אוהד פיטר

מאות בני אדם הגיעו היום (שישי) להלוויית סמל עידו בן ארי, מפקד טנק בחטיבה 401 מרמת השרון שנהרג אתמול בלילה עקב התהפכות טנק. "היית ילד אהוב עם חיוך גדול, תמיד דאגת להספיק להנות ולאהוב, לנצל כל רגע כאילו ידעת שנקצבו מראש. איך ידעת?", ספדה לו אמו, אורה, בהלוויה נשערכה בבית העלמין הצבאי בקריית שאול שבתל אביב.

בן ארי הותיר אחריו שני אחים, דנה, בת 27, ולידור, בן 30. הוא נכדו של תא"ל (במיל') אורי בן ארי, לשעבר מפקד גייסות השריון, וגם אביו היה מפקד בחיל. אמו סיפרה בדמעות על דרכו של בנה בצבא עד לבשורה המרה על מותו. "אנחנו, אבא ואני, עומדים מהצד ונפעמים באיזו קלות בצבא התברגת. לא קיטרת אפילו פעם אחת, הכול טוב ואין צורך לדאוג", אמרה.

"אבא כל כך גאה, איך המשכת את רצף המשפחה בשריון, דור שלישי של מפקדי טנק. ופתאום, בלי הכנה, בכזאת פתאומיות, הלכת ואנחנו נאלצים להיפרד ממך. כל מה שנותר לי לומר, עידוקי, ילד אהוב שלנו, הוא שנאהב אותך לנצח. תעוף על הגלים שלך, שכל כך אהבת אותם", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
עיר חרוכה: 600 בתים נפגעו בשריפה בחיפה; האש התחדשה בכמה מוקדים
תיעוד ממצלמות האבטחה: פלסטינים מציתים שדה באזור אריאל
"קראו לנו לברוח, לא הספקתי לקחת כלום - אבל העיקר שאני בחיים"

הלווייתו של החייל עידו בן ארי מחטיבה 401 בבית העלמין הצבאי בקריית שאול, 25 בנובמבר 2016. מגד גוזני
"לא דמיינתי שלא תעבור שוב מבעד לדלת". ההלוויה בקריית שאול, הבוקר/מגד גוזני

גם בת זוגו של בן ארי, גבי טיבת, ספדה לו: "עידו שלי, אהוב לבי. אני לא מספידה אותך היום, אני מודה לך על הזכות שנפלה בחלקי. לא דמיינתי שלא תעבור שוב מבעד לדעת ושאספיד אותך. תודה לך, אני אוהב אותך". היא התמוטטה בתום ההלוויה, נתמכה בידי חברותיה בעודה מתקשה להאמין. "זה פשוט לא הגיוני, זה לא הוגן", הוסיפה בכאב. אביו, נמרוד, הפציר בחבריו של בנו לחטיבה להמשיך בפעילותם. "אתם צריכים להמשיך קדימה. יש מבצעים, יש כוננויות. אל תעצרו, תסתכלו אחורה ותפיקו לקחים. אנחנו אוהבים אתכם ולא כועסים, שמרו על הנר", אמר.

חברים רבים של המשפה הגיעו להלוויה וחלקם ספדו לבן ארי. "הכול כואב, הלב כואב, הגוף רועד והראש לא מצליח לעכל את בשורת האיוב שנפלה עלינו", אמרו חברי המשפחה, ענת ואבי. "עידו, הנסיך הקטן שלנו הלך. אהבת את החיים והחיים אהבו אותך, ידעת לסחוט מהם כל שנייה ושנייה. היית הכול מהכול, ידעת לשלב בהמון תשומת לב בין האחים וההורים, החברים, החברה והסבתא, שכל כך אהבה אותך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הלווייתו של החייל עידו בן ארי מחטיבה 401 בבית העלמין הצבאי בקריית שאול, 25 בנובמבר 2016. מגד גוזני
"אף אחד לא לימד אותנו מה עושים ואיך ממשיכים". ההלווויה, היום/מגד גוזני

"ידעת לקבל אהבה ולהעניק אהבה, עם חיוך המאצ'ו שלך", המשיכו השניים. "הלב נקרע, אנחנו מרגישים כאילו איבדנו בן ואח. תמיד אומרים שהוא לוקח את הטוב ביותר, הפעם האמירה כואבת ומהדהדת".

חבריו של בן ארי לגדוד הגיעו להלוויה וסיפרו על ההתמודדות עם הבשורה הקשה. "אף אחד לא לימד אותנו מה עושים, אף אחד לא הכין אותנו לסיטואציה הזו", אמרו. "אנחנו מנסים לעכל ומרגישים שזה עוד 21 ארוך שבסופו ניפגש. רק השבוע הכנו מסיבות וחגיגות לכבוד חבר שלנו, שמסיים דרך שאתה כבר לא תסיים. היית המפקד של כולנו, עכשיו אתה לא איתנו ואנחנו לא יודעים איך ממשיכים מפה הלאה. דמיינו את העתיד שלנו יחד".

קורן, חברו של בן ארי לפלוגה, סיפר לאחר ההלוויה על האירוע הקשה שבו נהרג: "הוא היה שני טנקים מאחוריי, לא ראיתי את זה קורה. אחרי שסיימנו, שמענו והיינו בשוק. זאת לא קלישאה שאומרים שהטובים ביותר הולכים מאיתנו".

הלווייתו של החייל עידו בן ארי מחטיבה 401 בבית העלמין הצבאי בקריית שאול, 25 בנובמבר 2016. מגד גוזני
הלווייתו של בן ארי בקריית שאול, היום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully