וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים מדווחים: צעיר נהרג מאש צה"ל ברצועת עזה

על פי הדיווחים, ההרוג הוא מוחמד אבו סעדה, תושב הרצועה בן 26. הוא נהרג במהלך עימותים שהתרחשו בסמוך לגדר המערכת בדרום מזרח רצועת עזה, ליד אל-בורייג'

מפגינים ברצועת עזה מיידים אבנים לעבר כוחות צה"ל, סמוך לגדר המערכת, 17 באוקטובר 2015. רויטרס
עימותים בגבול הרצועה, אוקטובר 2015/רויטרס

צעיר פלסטיני נהרג היום (שישי) ברצועת עזה ממזרח לאל בורייג'. הוא נהרג במהלך עימותים שהתקיימו בסמוך לגדר המערכת. לטענת הפלסטינים הצעיר, מוחמד אבו סעדה, בן 26, נהרג מאש צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך היום התקיימו מספר הפרות סדר אלימות מאוד בצפון הרצועה במהלכן הושלכו אבנים, הובערו צמיגים והושחתה גדר המערכת. כוחות הצבא ביצעו ירי לעבר המתפרעים במסגרת נוהל מעצר חשוד אך לא זוהו פגיעות. בצהל מכירים טענות על הרוג. כמו כן לאחר הפרות הסדר נראה בשטח חפץ חשוד בצד הפלסטיני שחשוד כמו מטען צינור".

עוד בוואלה! NEWS:
השופטת שחררה את המוכר שתועד מכה קשיש: "הייתה התגרות מוקדמת"
"גבי הגן על אחיו הקטן במסיבת הגיוס שלו – ושילם בחייו"
תשעה נפצעו בינוני וקל בתאונה בין חמישה כלי רכב בצפון

גבול רצועת עזה. 8 בספטמבר 2016. רויטרס
גבול רצועת עזה/רויטרס

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, הטיל על חמאס את האחריות על החמרת המצב וההתקהלויות בסמוך לגדר בין עזה לישראל. בריאיון לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" הוסיף מרדכי כי אתמול נכנסו שני פלסטינים מדרום עזה לשטח ישראל באזור כרם שלום כברשותם מטען נפץ מאולתר, ובחקירתם הודו שתכננו פיגוע. מרדכי התייחס גם לעימותים היום באזור אל-בורייג' ואמר כי אחד הצעירים חתך את הגדר והניח מטען נפץ בשטח ישראל. "כל מי שינסה להיכנס לאזור ישראלי יסכן את חייו", אמר.

באוגוסט נהרג נער פלסטיני בן 17 במהלך הפרות סדר בכפר אל-פוואר שמדרום לחברון. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי הנער, מוחמד אבו אל-השהאש, נפגע בחזהו מאש צה"ל ומת מפצעיו. הפרות הסדר התפתחו בעקבות פעילות מבצעית של יחידת אגוז באזור הכפר, שנמשכת 24 שעות. לפי הצבא, העימותים כללו יידויי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה וירי באוויר.

(עדכון ראשון: 19:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully