וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ביפו: אישה בת 37 נדקרה למוות; אחיה נעצר

האישה, הודא אבו סרארי, נמצאה מחוסרת הכרה בדירה בעיר ולאחר מכן מתה מפצעיה. בתום מצוד נעצר אחיה, שנמצא בסמוך לזירה. לא ברור מה המניע למעשה. זהו הרצח השני של תושבת יפו השבוע, שבו קרוב משפחה חשוד במעשה. בטירת הכרמל נדקר למוות גבר כבן 50

צילום: יותם רונן, עריכה: אוהד פיטר

הודא אבו סרארי, בת 37 ואם לארבעה, נדקרה היום (שלישי) למוות בדירה ברחוב ציונה טגר ביפו. אחיה, החשוד במעשה, נמלט מהמקום ונעצר על ידי כוחות המשטרה בתום מצוד, כשהוא מסתתר בסמוך לזירה. במשטרה פתחו בחקירת הנסיבות ולפי שעה לא ברור מה המניע.

כוחות המשטרה הזעיקו למקום את צוותי הרפואה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לאישה, שסבלה מפציעות חודרות בפלג גופה העליון, טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה.

"נכנסנו לדירה וראינו אישה בשנות ה-30 לחייה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות על גופה", סיפר חובש בכיר במד"א, אריה פרקש. "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ הפרמדיק שלנו לקבוע את מותה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ה"חייל" שנבגד וזימר על הבוס: ניסיון החיסול שהפיל את ארגונו של אברג'יל
קיבוץ בצפון יפצה שני תושבי נהריה שהורחקו מהבריכה בשל מוצאם המזרחי
הזמר משה פרץ שהורשע בהעלמת מס נידון לארבעה חודשי עבודות שירות

הודא אבו סרארי, שנרצחה ביפו, אוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
הנרצחת, הודא אבו סרארי/צילום מסך, טוויטר

זמן קצר לאחר מכן נדקר למוות גבר כבן 50 ברחוב הנרקיסים שבטירת כרמל. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו תוך פעולות החייאה וכשהוא במצב אנוש לבית החולים רמב"ם שבחיפה, בעודו סובל מפציעות בפלג גופו העליון. בבית החולים נקבע מותו של הגבר. המשטרה פתחה בחקירה ולפי שעה נסיבות האירוע אינן ידועות.

ברק רטנר, פרמדיק מד"א שטיפל בגבר, סיפר כי הפצוע נמצא כשהוא מוטל ללא דופק ונשימה וסובל מדימום רב. "הענקנו לנפגע טיפול מתקדם ומציל חיים ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זירת רצח אישה, יפו. אוקטובר 2016. יותם רונן
האישה נמצאה עם סימני אלימות ופצעי דקירה. זירת הרצח הערב ביפו/יותם רונן

בתחילת השבוע נמצאה שוא הואידה, בת 44, גם היא תושבת יפו, ללא רוח חיים בסמוך לצומת יקיר שבכביש 505 בשומרון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון והחל בפעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה. בעלה של האישה, בשנות ה-40 לחייו, נפצע באורח קל וטען כי השניים ביקרו בכפר סמוך ליישוב יקיר ונשדדו בידי אלמונים שתקפו אותם. הוא נעצר בחשד לרציחתה.

"כשהגענו למקום ראינו בסמוך לרכב עם חלון מנופץ אזרחים מבצעים פעולות החייאה בסיסיות באישה בת 44 מחוסרת הכרה שהייתה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון", סיפר חובש בכיר במד"א, ניסים ונינו, שהגיע לזירת התקרית.

הוא הוסיף כי "הענקנו לה טיפול רפואי והתחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות, אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 40 שהיה גם כן במקום נפצע בחזה ובפנים באורח קל וטופל בשטח".

לפני חודש בדיוק נורתה למוות דועאא אבו שרח, אם לארבעה ילדים בת 32, בסמוך לאולם אירועים בלוד. לפי החשד, אבו שרח, אשר נורתה לעיני ילדיה, נרצחה על רקע גירושים קשים מבעלה לשעבר, עלי מוחמד עליוה, אשר לדברי אחיותיה לא אפשר לה לראות את ילדיה – בן 12, בת עשר, בת חמש ובת ארבע.

לאחר הרצח עצרה המשטרה את הגרוש. במשטרה מעריכים כי עליוה טמן לאבו שרח מארב וירה בה מטווח קצר בעת שנהגה ברכבה. בני משפחתה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה.

(עדכון ראשון: 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully