וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל ראש השנה: האסיר אהוד אולמרט יצא מכלא מעשיהו לחופשת חג

2.10.2016 / 15:24

רה"מ לשעבר, שהשבוע התווספו שמונה חודשי מאסר לעונשו, יצא משערי הכלא ויבלה עם משפחתו את החג. זמן קצר לאחר שהשתחרר נצפה מסתובב בגן העיר בתל אביב מלווה במאבטחים של שירות הביטחון הכללי

עריכת וידאו: ניר חן.

ראש הממשלה לשעבר והאסיר אהוד אולמרט יצא הבוקר (ראשון) משערי כלא מעשיהו לחופשה לרגל ראש השנה. זמן קצר לאחר שיצא, נצפה אולמרט מסתובב בגן העיר בתל אביב מלווה במאבטחים של שירות הביטחון הכללי.

עדי ראייה סיפרו כי אולמרט נכנס לחנות ספרים שבמתחם, ועיין בכמה ספרים בטרם עזב את המקום. בתמונה שהגיעה לידי וואלה! NEWS נראה אולמרט עולה במדרגות גן העיר עם מאבטח צמוד. גם את חופשתו הקודמת בילה אולמרט בתל אביב, שם הוא ורעייתו מחזיקים בדירה במרכז העיר. כל זמן חופשתו השניים אובטחו יחד על ידי היחידה לאבטחת אישים של השירות.

לקריאה נוספת:
לקראת ראש השנה: רוב אסירי פרשת "הולילנד" ייצאו לחופשה מהכלא
בפעם הראשונה: אולמרט יצא הבוקר לחופשה מכלא מעשיהו
העליון הכריע: שמונה חודשי מאסר נוספים לאולמרט; ערעוריו נדחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולמרט מסתובב עם מאבטחים בגן העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום רביעי האחרון דחה בית המשפט העליון את כלל הערעורים הנוגעים לשלושת תיקיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, כך שהתווספו לעונשו בפועל שמונה חודשי מאסר. לפיכך, אולמרט יישא בסך הכול עונש של 27 חודשי מאסר. בעקבות הפסיקה, יידחה הדיון בשחרורו המוקדם של אולמרט, שנכנס לכלא בפברואר, מאחר שהוא עדיין לא הגיע לתקופה במאסר שבה יכול לעשות זאת.

בתיק טלנסקי החליט בית המשפט להותיר את העונש שנגזר על כנו. בתיק מרכז ההשקעות דחה בית המשפט את ערעורה של המדינה. התיק השלישי שבגינו הכריע העליון ביום רביעי היה תיק ראשונטורס שבו זוכה אולמרט. ערעור הפרקליטות בנושא נדחה ברוב של שלושה שופטים מול שניים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
אולמרט יוצא לחופשה מהכלא, בחודש יולי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully