וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בלוד: בת 32 נורתה למוות במכוניתה ליד אולם אירועים

האישה, אם לארבעה, הובאה על ידי קרובי משפחתה לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו לקבוע את מותה. במשטרה חושדים כי הירי נעשה על רקע סכסוך משפחתי ונבדק האם ילדיה של האישה היו במכונית בעת שנורתה

צילום: מאצ'י הוף

אישה כבת 32, אם לארבעה ילדים בני חמש עד 11, נורתה למוות אמש (שישי) בסמוך לאולם אירועים ברחוב בית"ר בלוד בו נערכה חתונה בהשתתפות יותר מאלף בני אדם. במשטרה מעריכים כי הרוצח טמן לאישה מארב וירה בה מטווח קצר בעת שנהגה ברכבה. בני משפחתה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, אולם הצוותים הרפואיים בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

המשטרה איתרה במקום האירוע מכונית ובה כתמי דם. כוחות של משטרת מחוז המרכז בפיקודו של ניצב מוטי כהן פתחו בחקירה והם בודקים אם ילדיה של האישה היו עמה במכונית בעת שהיא נורתה. במשטרה בודקים כמה כיווני חקירה ובהם גם רצח בשל סכסוך משפחתי, ייתכן בשל מחלוקת כספית עם הגרוש שלה. אנשי המשטרה אוספים סרטונים ממצלמות אבטחה המוצבות במקום בניסיון להתחקות אחר היורה.

אחד המשתתפים בחתונה מתח ביקורת על המשטרה ואמר כי היא אינה מבצעת את עבודתה כראוי. "20 שנה לא השתנה דבר בלוד", אמר, "כל הזמן יש כאן רציחות. המשטרה עושה את עבודתה אבל לא מספיק טוב - וזו התוצאה: אנשים מסוגלים לרצוח גם ליד אולם שמחות עם מאות חוגגים". הוא הוסיף כי המשתתפים בחתונה לא שמעו כלום, ואחרי כמה דקות הם ראו את גופת האישה במכונית.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שר החוץ של רוסיה באו"ם: "אסור לתת לסוריה להידרדר לקטסטרופה"
הצייד הופך לניצוד: ההסתבכות של החוקר מספר 1 מאיימת על מח"ש
עקב החשדות נגד ראש העיר: ברמת גן מוחים על קבלת פרס הניהול הכספי

אם לארבעה נרצחה בלוד, ספטמבר 2016. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, ספק 500
במשטרה בודקים אם ילדיה של האישה היו לצדה כשנורתה. זירת האירוע/ספק 500, אבי אשכנזי באמצעות וואווי

שלשום התרחש אירוע ירי אחר בו נפצעו אב ובנו נפצעו באורח קשה וקל בכפר בענה שבצפון. האב, בן 50, נפצע קשה מפגיעת כמה יריות בגופו. הבן, כבן 14, נפצע קל לאחר שנורה בגפה התחתונה. שני הפצועים פונו לבית החולים בנהריה, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

(עדכון ראשון: 21:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully