וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: שחקן טלנובלה טבע למוות משום שהסובבים אותו חשבו שזו סצנה

השחקן דומינגוס מונטאגנר שמככב באופרת סבון פופולרית הלך יחד עם שחקנית נוספת לשחות בנהר בסיום יום צילומים. הוא נסחף עם הזרם ולקריאותיה לעזרה אף אחד לא נענה. "הוא היה שחקן ובן אדם מדהים"

השחקן דומינגוס מונטאגנר שטבע למוות בברזיל. פייסבוק, צילום מסך
הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. מונטאגנר/צילום מסך, פייסבוק

אחד משחקני הטלוויזיה האהובים בברזיל, דומינגוס מונטאגנר, טבע למוות בנהר בסמוך לאזור שבו צילם הצוות סצנות חדשות לאחת מאופרות הסבון הפופולריות במדינה. מונטאגנר בן ה-54 הלך לשחות יחד עם שחקנית נוספת שמשחקת עמו בסדרה, קמיליה פיטנגה, בנהר סאו פרנסיסקו בסיומו של יום צילומים. לדבריה, הוא נסחף בזרמים החזקים בנהר וחרף זעקותיה לעזרה – אף אחד מהאנשים שהיו באזור לא עזר להם, משום שאלו סברו כי מדובר בחלק מהצילומים לסדרה.

לדברי הרשויות, לאחר שהוא נסחף לא נותר הרבה מה לעשות. "הם חשבו שהם בחרו מקום בטוח לשחות בו, אבל זה אחד האזורים המסוכנים", אמר מפקד המשטרה אנטוניו פרנסיסקו פיליו. לדבריו, מאז 2005 טבע אדם אחד בממוצע בנהר מדי שנה. ארבע שעות לאחר האירוע אותרה גופתו של מונטאגנר מתחת למים, כ-300 מטרים מהמקום שבו נכנס לנהר.

באופרת הסבון Velho Chico משחק מונטאגנר חקלאי שלעתים נאבק במקומיים. באחת הסצנות בסדרה הוא נורה וטבע באותו הנהר, ושב אליה כמה שבועות לאחר מכן. "הוא שחקן מדהים ובן אדם מדהים", ספדה לו אחת השחקניות אנג'ליקה האק, "מי יתן והאל יהיה עם משפחתו".

מונטאגנר נולד בסאו פאולו שבברזיל ועבר בקרקס בטרם פצח בקריירת משחק ב-2008. הוא שיחק בעיקר באופרות סבון אך גם בסרטים. הוא הותיר אחריו אישה, השחקנית לוסיאנה לימה, ושלושה ילדים.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
הפסקת האש מתערערת: קרבות עזים בין המורדים למשטר ליד דמשק
טראמפ מאשר: "ברק אובמה נולד בארצות הברית. נקודה"
וושינגטון סיווגה את שר הפנים לשעבר של חמאס כטרוריסט בינלאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully