וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בריטי: חבר פרלמנט מהלייבור שילם לנערי ליווי עבור מין

הצהובון "סאנדיי מירור" דיווח כי קית' ואז, העומד בראש ועדת הפנים של הפרלמנט האחראית על מדיניות הסמים בממלכה, אף הציע לגברים להביא עמם סמי "פופרס". לפי דיווחים שונים, הוא פרש מתפקידו

קית' ואז חבר פרלמנט ממפלגת הלייבור ששכר שירותי מין מנערים. AP
מתח ביקורת על הצהובון. ואז/AP

חבר פרלמנט מטעם מפלגת הלייבור הבריטית, קית' ואז, שילם על שירותיהם של נערי ליווי שהגיעו לדירה שבבעלותו בלונדון - כך דיווח היום (ראשון) הצהובון הבריטי "הסאנדיי מירור". ואז, שמשמש גם יו"ר ועדת הפנים בפרלמנט המפקחת על הפשיעה ועל מדיניות הסמים של הממלכה, אמר כי הוא הפנה את הנושא לעורך דינו כדי שיסייע לו בנושא. לפי כמה דיווחים, הוא החליט להתפטר מתפקידו כיו"ר הוועדה.

לפי הדיווח המקורי, חבר הפרלמנט נפגש עם שני גברים ושוחח עמם על השימוש בסם המסיבות "פופרס", שנגדו פעל כדי להוציאו אל מחוץ לחוק. "תביאו 'פופרס', בואו נתחיל במסיבה", אמר לנערים ואז, שבמסגרת תפקידו בפרלמנט אחראי גם על חוקי הזנות בממלכה.

"מטריד מאוד שעיתון ארצי משלם לאנשים כדי שיפעלו בצורה כזאת", מסר חבר הפרלמנט בהצהרה שנתן לרשת BBC. בתגובה להודעת ואז המותחת ביקורת על "הסאנדיי מירור", דוברת העיתון אמרה כי החברה לא מעוניינת להיגרר לוויכוח על הפרטים. עם זאת, היא טענה כי העיתון עומד מאחורי הידיעה.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע הברקזיט וההאטה הכלכלית, פסגת ה-G20 נפתחה בסין
תחת עינה הבוחנת של סין, הונג קונג יוצאת היום לבחירות גורליות
"ריפאה" חולים בסרטן: אימא תרזה הוכרזה קדושה על ידי הוותיקן

קית' ואז חבר פרלמנט ממפלגת הלייבור ששכר שירותי מין מנערים. סאנדיי מירור, צילום מסך
ואז עם גבר בזנות/צילום מסך, סאנדיי מירור

דובר מפלגת הלייבור מסר בעניין זה כי קית' ואז פרסם הצהרה בנושא. "כמו כל חברי ועדה, קית' ואז נבחר לכהן כראש ועדת הפנים על ידי בית הנבחרים, והמשך תפקידו נתון בידיו ובידי הבית".

שרת הצללים לענייני בריאות דיאן אבוט, חברת מפלגתו של ואז, התייחסה לטענות נגדו. "אני מכירה את קית' יותר מ-30 שנה", הסבירה. "אני חושבת שזו תקופה מחרידה עבורו ועבור משפחתו – אשתו ושני ילדיו – ואני מעדיפה לא להגיב".

במפלגה היריבה דרשו את השעייתו. שר התרבות לשעבר ג'ון וויטינגדייל אמר כי יהיה זה נכון עבור ואז להשעות את עצמו זמנית. "קית' ואז, כפי שאני מבין, אמר כי הוא ישעה את עצמו מראשות הוועדה, בין היתר לנוכח התחומים שעליהם אחראית הוועדה. צעד זה נראה לי הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully