וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקלה בתחנות כוח: הפסקות חשמל נרשמו בכל רחבי הארץ

מחברת החשמל נמסר כי השיבושים שנמשכו שעה קלה נגרמו בשל תקלה ביחידות ייצור בתחנת רוטנברג ובתחנת כוח פרטית. תושבים רבים נתקעו במעליות בגוש דן ובצפון וחולצו כעבור זמן קצר

עריכת וידאו: אביב אירגז.

הפסקות חשמל נרשמו היום (שלישי) לסירוגין ברחבי הארץ בעקבות תקלה בתחנת כוח של חברת החשמל ובתחנת כוח של ספק פרטי. לפי חברת החשמל, שיבוש במערכת הולכת חשמל הוביל לפגיעה בייצור ביחידה בתחנת הכוח רוטנברג ובתחנת הכוח דוראד שליד אשקלון.

באגף התנועה של המשטרה דיווחו כי רוב השיבושים באספקת החשמל היו בצפון וכי הם נערכו לכוון את התנועה בצמתים מרכזיים שבהם אין גנרטורים, וכן במרכזי ערים. בפתח תקווה הוזעקו צוותי חילוץ לכמה בניינים כדי לסייע לתושבים שנתקעו במעליות בשל התקלה. גם בטבריה דווח על כמה תושבים שחולצו ממעליות.

עוד בוואלה! NEWS
במשפחת גולדין זועמים: "מעולם לא הפקיר שר ביטחון חיילים אצל האויב"
בשל החשדות נגדו: בנו של בן אליעזר לא ישוב לישראל להשתתף בהלוויה
פריצת דרך במו"מ על הסיוע: "רכישת תוצרת ישראלית תתאפשר שש שנים"

עובדי חברת החשמל מתקנים קו מתח גבוה בנתניה, 26 בינואר 2016. פייסבוק "חברת החשמל", צילום מסך
עובד חברת החשמל מתקן קו מתח גבוה/צילום מסך, פייסבוק "חברת החשמל"

רינת כהן, תושבת חולון, סיפרה לוואלה NEWS: "כל הפסקות החשמל והמים מתרחשות דווקא בקיץ. בשבוע שעבר זאת הייתה הפסקת מים שניתקה את כל העיר מציר המים הראשי שלה לאורך כל הלילה, עכשיו חשמל שהפסיק בפתאומיות. נקווה שיסתדר במהרה, לא רוצה לחשוב על שעה בלי מיזוג בחום הזה, לפחות זה קרה עכשיו ולא בתחילת הקיץ".

דני, תושב עכו, סיפר על הפסקת החשמל שנמשכה אצלו בבית כחצי שעה. "אשתי היא מורה ואנחנו מנסים בימים האחרונים לעבוד מהבית כמה שאפשר", אמר. "אחרי חופש מלא טיולים וחוויות נשאר השבוע רק המחשב. הפסקת החשמל קטעה לחצי שעה את הילדים מהסרטים. דווקא היה נחמד לפנות קצת זמן ולשחק עם הילדים".

בתחילת החודש נרשמה הפסקת חשמל נרחבת בבורסה שברמת גן וברחובות מרכזיים במרכז תל אביב, בעקבות תקלה בשנאי של תחנת משנה של חברת החשמל. לאחר כשעתיים, תוקנה הבעיה אולם עומסי התנועה נמשכו.

(עדכון ראשון: 11:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully