וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא היה היא, היא הייתה הוא - ועכשיו הם מאוהבים

20.8.2016 / 6:37

ג'יימי והארי הכירו בקבוצת תמיכה לטרנסג'נדרים ומיד חשו בניצוצות בינהם. ג'יימי חייתה שנים כאישה בגוף של גבר בעוד הארי חווה את אותה סיטואציה מהכיוון השני. "זה כאילו הגורל הפגיש בינינו"

ThatTransCouple

טרנסג'נדרית שניסתה למצוא אהבה במשך שנים סוף סוף פגשה את גבר חלומותיה, טרנסג'נדר גם הוא. ג'יימי או'הרילהי בת ה-23 ידעה מילדות שהיא כלואה בגוף שלא מתאים לה, אך יצאה מהארון רק בגיל 14. למרות שמצאה את האושר במגדר החדש שלה, ג'יימי חוותה קשיים בתחום הרומנטי.

כתוצאה מכך היא החליטה להישאר רווקה עד שתחוש ביטחון שתוכל להיות נאהבת גם כאישה. שלוש שנים לאחר מכן ג'יימי פגשה את הארי מת'יוס בן ה-24 בקבוצת תמיכה לטרנסג'נדרים- ששניהם כמעט הבריזו ממנה.

"זה כאילו הגורל הפגיש בינינו. אנחנו מאד פעילים כטרנסג'נדרים אולם שנינו קיבלנו רגליים קרות ברגע האחרון", סיפרה ג'יימי. "בסוף שנינו הגענו. אמנם עקבנו אחד אחרי השניה בפייסבוק אבל רק שם הבחנתי עד כמה הוא חמוד כשהוא נכנס עם המזוודה שלו".

בין השניים נוצר קליק מיידי ולדברי ג'יימי היא שמחה למצוא מישהו שעובר מסע דומה לשלה. "בילינו את כל אותו השבוע ביחד. הפכנו בלתי נפרדים תוך זמן קצר מאד. אנחנו רק כמה חודשים ביחד אבל זה מרגיש כל כך נכון".

הארי היה גם הוא רווק במשך שנתיים ויצא מהארון בגיל 19. הוא כמעט סיים את תהליך השינוי שלו לעמת ג'יימי שנמצאת בתחילתו. "יש לנו קשר מאד מיוחד - אנחנו לגמרי מבינים אחד את השני. העובדה שיש לך מישהו שמשמח אותך כמו שג'יימי משמחת אותי תמיד חשובה ובייחוד בתהליך מורכב כזה", אמר.

עוד באותו נושא

סיפור דומה - רק בישראל

לכתבה המלאה

"היא פחדה מאד לעבור ניתוח, אבל העובדה שאני עשיתי אחד מאפשרת לי להרגיע אותה שזה לא כל כך מפחיד והתוצאה תגרום לה לחוש שמחה יותר מאי פעם", הוסיף הארי.

כמו כן, לג'יימי יש אחות קטנה בשם קלואי שבעבר היתה זכר בשם דניאל. השתיים הודיעו למשפחה ולחברים יחד שהן טרנסג'נדריות ולדבריהן אימן תמכה בהן ללא גבולות. "אמא שלנו עזרה לנו למרות שהיא חששה מהניתוחים. אני לא חושבת שהיא מרגישה שאיבדה את הבנים שלה. אנחנו אותו הדבר רק מאושרות יותר".

לעומתן, הארי לא זכה לכתף חמה ממשפחתו לאחר היציאה מהארון. "כשהייתי צעיר יותר אמא שלי הכריחה אותי ללבוש שמלות אבל כל מה שאני רציתי היה לרוץ בלי חולצה במכנסיים קצרים".

"כשיצאתי כטרנסג'נדר המשפחה שלי התקשתה לקבל אותי כי הם מאד דתיים". "הפסקנו לדבר במשך כמה שנים ואנחנו מתחילים לחדש את הקשר עכשיו. זה תהליך ארוך וקשוח אבל נגיע לשם", הוא הוסיף.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully