וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפל רגשי מירושלים מואשם באונס של שלוש מטופלות אחיות

7.8.2016 / 11:49

אלון שמיר, בן 50, מואשם בשורת עבירות מין בשלוש האחיות, שאחת מהן הייתה קטינה בעת ביצוע המעשים. שתי המשפחות היו ביחסים קרובים. בית המשפט המחוזי בעיר האריך את מעצרו עד לתום ההליכים

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מתן חדד

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אלון שמיר, מטפל רגשי בן 50 תושב העיר, בגין עבירות מין, בהן אונס, בשלוש מטופלות שלו שאחת מהן הייתה קטינה בעת ביצוע המעשים.

כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביה גליקסברג-בניטה מפרקליטות מחוז ירושלים, כולל גם עבירות של אונס במרמה, קיום יחסי מין בין מטפל ומטופל, בעילה אסורה בהסכמה ומעשים מגונים. בית המשפט האריך את מעצרו של שמיר עד לתום ההליכים. הדיון הבא בעניינו ייערך ביום חמישי השבוע.

עד לחשיפת הפרשה בשנה שעברה, היו משפחת שמיר ומשפחתו של ב', אביהן של שלוש המתלוננות - ג' בת 27 כיום, ד' בת 25 וה' בת 20 - בקשרים חברתיים הדוקים. לפי כתב האישום, ב' ובני משפחתו נהגו להתייעץ עם המטפל, שעסק בטיפול רגשי דרך ייעוץ וניהול שיחות, לרבות באמצעות דמיון מודרך.

לפי כתב האישום, במהלך השנים פנו ג', ד', ו- ה' לשמיר לצורך טיפול רגשי פרטני. הוא נאשם כי במהלך הטיפולים ביצע בהן מעשים מיניים שונים, כולל ביצוע אונס של ג' ושל ד' ומעשי סדום בג'. שמיר מואשם גם כי בעל את ג' וה' במהלך הטיפול.

פרקליטתו של אלון שמיר, עו"ד שירן גולברי, ממשרדו של עו"ד ששי גז מסרה כי: "מקריאה של כתב האישום ברור שיש בו הרבה דברים שיצטרכו להתברר בהמשך, וברור שלא כצעקתה. אנחנו מבקשים ללמוד את החומר ונוכל לענות בצורה יותר עניינית ומסודרת ביום חמישי".

עוד בוואלה! NEWS:
התווכח עם פקידה - והצית שריפה במתחם ההסתדרות בתל אביב
הורים לחמישה מגוש עציון חשודים בהתעללות קשה בילדיהם
102 עבירות תעבורה: הוארך מעצר נהג המשאית שחשוד בהריגת 3 נשים

הגשת כתב אישום נגד אלון שמיר  - מואשם בהטרדה מינית של מטופלות – מחוזי ירושלים. נועם מושקוביץ
המתלוננות היו מטופלותיו במשך שנים. שמיר, היום/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully