וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: האב קרא ללוחמים לירות בבנו - והם התקרבו וליטפו אותו

30.7.2016 / 17:11

בסרטון נראים האב ובנו הקטן מהכפר נעלין אוחזים בדגלי פלסטין ומתקרבים לעבר שוטרי מג"ב, שלא נרתעים. הילד תחילה נותן יד לשוטרים, אולם לאחר מכן בעידוד אביו מנסה להשליך אבנים לעברם

ספק 500

דובר צה"ל באנגלית פיטר לרנר שיתף היום (שבת) בטוויטר שלו סרטון מהפגנה השבועית נגד הגדר בכפר הפלסטיני נעלין שבבנימין וכתב "אב השנה שולח את בנו הקטן לזרוק אבנים לעבר שוטרי מג"ב וצועק להם 'תירו בו'".

בסרטון נראה האב אוחז את בנו הקטן ושניהם אוחזים בדגלי פלסטין. הם מתקרבים לעבר כלי רכב צבאי שלידו עומדים כמה שוטרי מג"ב. האב מוריד את בנו מהידיים ודוחק בו ללכת לכיוון השוטרים ולהשליך לעברם אבנים. במקביל, הוא צועק לעבר חיילי צה"ל לירות בבנו הקטן.

הילד מתקרב לשוטרים ואלו לא נרתעים ממנו. בשלב מסוים הוא אף נותן להם יד והם מלטפים את ראשו. ואולם, לנוכח קריאות אביו הוא בסופו של דבר מתחיל לאסוף אבנים מהרצפה, על מנת להשליכם לכיוון השוטרים. כיוון שמדובר בילד קטן מאוד, הוא לא מצליח להשליך את האבנים ולפגוע בשוטרים והם אינם מסכנים את השוטרים כלל, אלא נופלים לידו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ביקורת בצרפת על הצעת הממשלה: "איסור מימון זר למסגדים אבסורדי"
שעות של עדויות לא עזרו: אזריה לא הצליח לשכנע את השופטים
רצח המשפחה בדומא: האם מחבל נוסף מסתובב חופשי?

אב פלסטיני הניף את בנו מול כוחות צה"ל במהלך הפגנה בכפר ניעלין. ספק 500
"למשימה שלכם אין קשר לביטחון". האב אוחז בבנו והולך לעבר הכוחות/ספק 500

במהלך הסרטון נשמעות ברקע קריאותיו של פעיל ישראלי צועק במגפון לעבר הכוחות: "אתם נמצאים בתוך מטעי הזיתים של נעלין ולא בשטח צבאי סגור ולא נעליים. המשימה שאתם עושים כאן אין לה שום קשר לביטחון, אתם לא מגנים על אף אחד, אתם לא שומרים על אף אחד. תסתכלו מאחוריכם על הבתים עם הגגות האדומים. המפקדים של המפקדים שלכם שולחים אתכם לכאן לכוון נשק נגד חקלאיים, נגד ילדים ונגד אנשים בגיל של ההורים שלכם". ההפגנות בנעלין נגד הגדר מתקיימות מידי שישי כבר כמה שנים, בטענה שבניית הגדר, גם לאחר שהוזזה על פי החלטת בג"ץ, היא על אדמות הכפר נעלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully