וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת פוטרה בגלל הסרטון ששלחה לחבריה השוטרים

26.7.2016 / 8:39

חייה של קריסטינה נגודינה השתנו ב-180 מעלות בגלל טעות קטנה שעשתה כשצילמה עצמה רוקדת ריקוד אירוטי ושיתפה את הסרטון עם עמיתיה לעבודה. לאחר שפוטרה מהמשטרה היא מאיימת לתבוע ובינתיים פתחה בקריירת חשפנות מפתיעה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

קריסטינה נגודינה, בת ה-26 ממוסקבה, פוטרה מעבודתה במשטרה ומיד התקבלה לעבודה חדשה בתור חשפנית מקצועית. שינוי הקריירה הקיצוני מגיע בגלל סרטון ששיתפה משום מה נגודינה עם עמיתייה השוטרים - בו היא נראית רוקדת ריקוד אירוטי בבגדים צמודים וחושפניים. הסרטון לא גרם לתגובות לו ציפתה מחבריה לעבודה והם הובילו לפיטוריה. כעת היא תובעת מהמשטרה סכום של 10 מיליון רובל (כ-157,600 דולר) על "פיטורים לא מוצדקים".

בסרטון נראית נגודינה לבושה בבגד עור בצבע שחור, חותלות עם קרעים ונעלי עקב גבוהות. היא רוקדת בחדר השינה שלה לא לפני שהיא פונה למצלמה ואומרת: "היי עמיתים לעבודה, החלטתי ליצור איגוד מקצועי, עכשיו תראו אותי רוקדת". בסך הכל הגיוני.

מיד לאחר שפוטרה השוטרת לשעבר סגרה חוזה עם מועדון חשפנות מצליח ברוסיה בשם "נשות הזהב" והופיעה בתכנית האינטרנטית "אנחנו לא מוטאנטים". בעלי המקום, לאקי ליו, אמר שהיא לא תופיע בעירום מלא ותרוויח משכורת חודשית של 69 אלף רובל (כאלף דולר). "אני ממש נרגשת לקראת הקריירה החדשה שלי", סיפרה נגודינה, "זה הולך להיות פשוט מדהים".

הסרטון שגרם לפיטורי השוטרת. צילום מסך
השוטרת הסתבכה ועשתה הסבת מקצוע לחשפנית/צילום מסך

על התביעה היא מספרת: "אני אראה את עמיתיי לשעבר בבית המשפט. האינטרסים שלי יוצגו ע"י אחת מחברות הפרקליטות הגדולות ביותר. העברתי אליה את כל הראיות הנוגעות לפיטורים שלי, שהיו ללא שום ספק בלתי חוקיים". הראיות שהעבירה כוללות גם בדיקות דם שנועדו לסתור את הטענה שהייתה תחת השפעת סמים כשצילמה את הסרטון.

נגודינה טוענת שלא היה בכוונתה לזלזל בתפקידה ושהסרטון בכוונה פורסם בדף הפייסבוק הפרטי של המשטרה - כדי שרק עמיתיה יחשפו אליו. "פוטרתי בגלל עבירת משמעת", היא כתבה בפוסט בפייסבוק מיד אחרי שפוטרה, "שלחתי את הסרטון בקהילה פרטית בפייסבוק. כל החברים בקבוצה היו שוטרים. אין שום דבר וולגרי בסרטון הזה".

עוד באותו נושא

החזאית הנועזת עושה הסבת מקצוע מפתיעה שמעוררת רעש

לכתבה המלאה

הנה השוטרת לשעבר מספרת על הפרשה בתוכנית "אנחנו לא מוטאנטים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully