וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מכורה למין שכבה עם 5 מתלמידיה ותכנס לכלא

22.7.2016 / 5:37

מורה מפנסילבניה נידונה למאסר אחרי שקיימה יחסי מין עם 5 מתלמידיה וסימסה להם כדי לאסוף אותם לביתה. תלמיד נוסף לא נענה לחיזורייה, אחר סובל כעת מדכאון. "הוא לא סומך יותר על מורים"

WPXI

מורה שעבדה כעוזרת הוראה לחינוך מיוחד בתיכון McKeesport Area שבוויט אואק, פנסילבניה, נידונה השבוע ל-11.5 עד 23 חודשי מאסר, לאחר שהוגשו נגדה חמישה כתבי אישום על קיום יחסי מין ו/או מגע מיני עם תלמידים ואחד נוסף על תקיפה מינית. המפגשים המיניים שקיימה המורה מישל מלינגר, בת ה-49, עם חמישה מתלמידיה אירעו בין יוני 2013 לפברואר 2015. היא סימסה להם כדי לקבוע מקום וזמן איסוף, הסיעה אותם לביתה ושם קיימה עמם יחסי מין מלאים.

לא ברור אם חמשת התלמידים, בני ה-15 עד ה-17, קיימו עמה יחסי מין בהסכמה, אולם ידוע כי התלמיד השישי איתו "התחילה" המורה, סירב לחיזוריה וסיפר על המפגש המיני המוזר שלו איתה לחברים. לא לקח זמן רב עד שהשמועה הגיעה גם להורים - והם ערבו בסיפור את המשטרה. המורה סיפרה לאחד התלמידים שיש ברשותה רשימה של תלמידים שהיא "חייבת לעשות". לאחד התלמידים היא סיסמה: "וואו, אתה נראה מדהים. נהייתי פדופילית בגללך".

מורה נעצרת. צילום מסך
מישל מלינגר שכבה עם חמישה מתלמידיה/צילום מסך

בשלישי שבוע שעבר נידונה מלינגר ל-11.5 עד 23 חודשי מאסר בפועל עם 5 שנים על תנאי, שלאחריו תשהה שנה במעצר בית, בה תוגבל גישתה לאינטרנט ולקטינים - כולל לילדיה. היא צפויה לקבל קרדיט של 263 ימים על התקופה שהעבירה במעצר מאז נעצרה באוקטובר האחרון.

מלינגר הודתה במעשיה והאשימה את התמכרותה לאלכוהול כמניע למעשים. לכן, במהלך מעצר הבית תחוייב גם לענוד צמיד שיתריע את הרשויות בכל פעם שתשתה. השופטת דונה ג'ו מקדניאל אמרה שמלינגר לא לקחה אחריות על מעשיה וחיפשה תירוצים: "זו הייתה החלטה נכונה. היו שישה קורבנות במהלך השנתיים האחרונות. היא לא השתכרה ופיתתה ילד במורד הרחוב".

עוד באותו נושא

בדרך לכלא? שתי מורות עשו שלישייה עם תלמיד וטענו שהן לא אשמות

לכתבה המלאה

הדיווח המלא של רשת החדשות המקומית:

התובע המייצג את אם אחד התלמידים סיפר ל-WPXI: "המשפחה שלה השתנתה לעד. הבן שלה בדיכאון ולא סומך על אף אחד מהמורים שלו". שכנתה של המורה, פאולה וויסנר, שהבחינה בצעירים נכנסים ויוצאים לביתה של מלינגר ולא ראתה בזה משהו חשוד, סיפרה: "אני בהלם מוחלט. מי היה מאמין שזה מה שקרה מאחורי הדלתות האלה? היא נראתה תמימה. טיפוס אדיש. לא היה לה שום הבעה על הפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully