וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בן דב הוא איש העסקים שהתפרע וסירב לבדיקת אלכוהול

לפי המשטרה, בעליה לשעבר של חברת פרטנר סירב לבקשתה לעבור בדיקת שכרות ואמר: "אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק". חלק מהשוטרים אף ציינו כי הוא קילל אותם. רישיונו נשלל, מכוניתו הוחרמה והוא זומן למשפט

מסיבת עיתונאים פרטנר,  נובמבר 2009. אורי לנץ
הזכיר שוב ושוב את מעמדו הרם. בן דב/אורי לנץ

איש עסקים הבכיר שעוכב אתמול (שבת) לחקירה לאחר שסירב לבדיקת אלכוהול והתפרע הוא אילן בן דב - בעליה לשעבר של חברת פרטנר. השוטרים החרימו את מכוניתו מסוג מרצדס ורישיונו נשלל. לפי המשטרה, בן דב הגיע מנמל תל אביב ונתקל במחסום משטרתי של אגף התנועה, שנפרס במקום במטרה לאתר נהגים שיכורים. השוטרים ביקשו ממנו לעבור בדיקת אלכוהול, אלא שאז, לטענתם, הוא החל להתפרע, תוך שהוא קורא לעבר השוטרים: "אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק, הסתבכתם בגדול". לטענת חלק מהשוטרים, הוא אף קילל אותם.

בהמשך, כך לטענת השוטרים, הם ביקשו ממנו לעבור בדיקת נשיפון ואז בדיקת ינשוף, אולם הוא סירב לשתיהן והמשיך לאיים עליהם תוך שהוא מזכיר שוב ושוב את מעמדו הרם. נוכח התנהלותו, הוזעק למקום קצין משטרה שהכריז כי בן דב חשוד בנהיגה בשכרות. הוא זומן לשיפוט מהיר שבו תטען המשטרה כי הוא נהג שיכור, על אף שלא עבר בדיקת אלכוהול.

גורמים בכירים באגף התנועה של המשטרה אמרו כי הם רואים בחומרה רבה את התנהלותו של בן דב מול השוטרים. דוברת אגף התנועה של המשטרה, רב פקד גלית בן ברוך, אישרה את פרטי האירוע.

עוד וואלה! NEWS:
סוף עצוב: נמצאה גופתה של החוזרת בשאלה שנעדרה משבוע שעבר
המועמד לסגנה של נציבת שב"ס: קצין שאחראי לבריחת אסיר עולם
שניים נפצעו באורח קל מדקירות בראשון לציון; הרקע פלילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully