וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שופט כדורעף ניסה לרצוח את חברו - ושחט כלב וחתול כדי להתאמן"

26.6.2016 / 12:47

ברק נגר הואשם כי לפני שבועיים תקף את חברו, שופט כדורעף אף הוא, ובנו של בכיר במשטרה, ופצע אותו באורח בינוני. כתב האישום מתאר תכנון רצח מפורט, שבמהלכו התאמן הנאשם בדקירות בבעלי חיים

ברק נגר, שופט הכדורעף שניסה לדקור שופט אחר. פייסבוק, אתר רשמי
ברק נגר/אתר רשמי, פייסבוק

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד ברק נגר, שופט כדורעף בן 31, בגין ניסיון רצח חברו, שופט כדורעף אף הוא ובנו של בכיר במשטרה בשבת לפני שבועיים בתל אביב. זאת בעקבות זכייתו של חברו בתפקיד שעליו התמודדו שניהם. החבר נפצע בתקרית באורח בינוני ופונה לבית החולים איכילוב בעיר. נגר הואשם גם בעבירות של שלילת כושר התנגדות לשם ביצוע עבירה, פציעה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט וגרימת נזק לבעלי חיים לאחר שהרג חתול וכלב.

על פי כתב האישום, בתחילת חודש יוני התגורר נגר בדירת חברו בתל אביב בין היתר כדי לשמור על חתולו. באותה תקופה נודע לשניים כי הם בין המועמדים לתפקיד שיפוט בתחרות בינלאומית בכדורעף שתיערך באמצע החודש הבא באירופה. השניים ושופט נוסף התמודדו על התפקיד ובנו של הבכיר במשטרה זכה בו.

על רקע זה החליט נגר לגרום למותו של חברו בתלייה באמצעות חבל על מתלה של נדנדה, המותקן בתקרת הדירה. בנוסף לכך, תכנן לבתר את גופת המתלונן לאחר שיגרום למותו ולהעלימה. לפי כתב האישום, נגר ערך כמה הכנות לקראת המעשה. הוא הצטייד בחבל ובתרופות מסוג "קלונקס" (כדור נוגד חרדה) ו"נוקטורנו" (סם שינה), ורכש שקיות אשפה, מסור, שתי סכינים יפניות וסרט הדבקה. קודם לניסיון הרצח החליט נגר לערוך אימונים ולהרוג חתול וכלב. את החתול דקר במקלחת באמצעות סכין מטבח. לאחר המעשה הניח אותו בשקית אשפה והשליך אותו לפח ציבורי.

עוד בוואלה! NEWS:
יונתן היילו הגיש בקשה לחנינה: "המנוח התעלל בו בחייו – וגם במותו"
מאסר עולם ו-31 שנים נגזרו על הרוצח במצעד הגאווה ישי שליסל
תוך 3 שעות: יותר מ-10,000 דולר גויסו בווטסאפ לזכר אדמו"ר

בן של בכיר לשעבר במשטרת ת"א שנדקר, 11 ביוני 2016. פייסבוק, צילום מסך
הקורבן, חברו של נגר/צילום מסך, פייסבוק

למחרת, איתר נגר ברשת אדם המתגורר באזור שדרות שמעוניין למסור כלב לאימוץ, נסע אליו ולקח ממנו גורת כלבים. אחרי שהגיע נגר לדירה, קשר את הכלבה באמצעות סרט הדבקה ודקר אותה למוות עם סכין יפנית. לאחר מכן השליך אותה באזור רידינג בסמוך לנחל הירקון.

יום לאחר מכן הזמין נגר את חברו לדירה כדי "לשוחח עמו ולצאת לבלות". משהגיע בנו של הבכיר לדירה, הציע לו לשתות אלכוהול, משום שקבעו "חוק" בדירה לפיו, הם מחויבים לשתות אלכוהול בכל רבע שעה. כשהחלו לשתות ומבלי שחברו הבחין בכך, המיס נגר כ-29 כדורי "קלונקס" וכדור "נוקטורנו" אחד וערבב חלק מהם בתוך כוסות המשקה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"נגר פרס שקיות אשפה במטרה לשים את גופת חברו עליהן"

בעקבות השתייה המרובה והסמים שהוכנסו בכוסות המשקה חש החבר מעורפל ועייף ונשכב על מיטתו. לפי כתב האישום, נגר פרס שקיות אשפה על רצפת הדירה, במטרה להניח אותו עליהן לאחר הרצח, והפשיט אותו. לאחר מכן קשר נגר את רגלי חברו באמצעות חבל, אחז בסכין יפנית והתיישב על בטנו.

בשלב זה, לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מורג לנגנטל, חברו התעורר ושאל את נגר לפשר מעשיו. בתגובה, השליך נגר את הסכין אל מעבר למיטה ואמר למתלונן כי הוא רוצה לנשק אותו אך חברו סירב. לאחר שנרדם שוב דקר אותו נגר כמה פעמים לאורך צווארו עם סכין יפנית וחנק אותו בשתי ידיו. כתוצאה מהחניקה התעורר החבר והחל להיאבק עמו. במהלך העימות חבט נגר את ראשו ברצפה והלם בפניו באגרופים. בהמשך הצליח החבר להלום בראשו של נגר ונמלט מהדירה עירום ומדמם. עוברי אורח שהבחינו בו הזמינו למקום את כוחות ההצלה.

לפי כתב האישום, נגר שיבש מהלכי משפט כשניגב עם מגב את כתמי הדם מהרצפה ושטף את ידיו. בנוסף לכך, כשעזב את הדירה נטל נגר את הארנק, הטלפון הנייד והמפתחות של הרכב של חברו, והשליך אותם לים ולביוב, ובכך העלים ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully