וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר זיהוי בהודו: 17 אריות "נעצרו" לאחר שורת תקיפות קטלניות

האריות הובאו בזה אחר זה לכלא במדינת גוג'ראט ועברו סדרת בדיקות – עד ששאריות של שיער אנושי נמצאו בצואתו של אחד מהם. האזרחים התבקשו להימנע מלינה בחוץ. "האריה הועבר לבידוד, ויישמר בשבי לשארית חייו"

עריכה: טל רזניק

לאחר שבעה מקרים בחודשיים וחצי האחרונים שבהם אריות תקפו בני אדם באזור יער גיר שבמערב הודו, בהם שלושה שהסתיימו במוות, הרשויות במדינת גוג'ראט כלאו בחודש האחרון 17 אריות, במאמץ לאתר את האריה התוקפני. כעת, על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית, הגורמים במדינה סבורים כי הם זיהו את האריה האחראי למותם של האנשים, בעקבות גילוי שאריות של שיער אנושי ושל רקמות נוספות בצואתה של החיה.

"האריה הזה הועבר לבידוד, והוא יישמר בשבי לשארית חייו", מסר עובד רשות היערות, שהסביר כי נמשכות הבדיקות בנוגע לאריות האחרים, מחשש שהוא אינו היחיד שתקף בני אדם בחודשים האחרונים. הוא הבהיר כי למרות הראיות שנמצאו, האריה המדובר יעבור בדיקות נוספות על מנת להכריע אם הוא אכן תקף בני אדם באופן מכוון.

עוד בוואלה! NEWS:
בשל מחירי האבוקדו: גל פשיעה חריג פוקד את ניו זילנד
לראשונה בהיסטוריה: נכחד יונק בשל שינויי האקלים שנגרמו בידי בני האדם
לאחר ארבעה מקרי מוות: הרשויות ביפן מזהירות ממתקפות דובים

אריה ביער גוג'ראט, הודו. "אינדיאן אקספרס", צילום מסך
"הממשלה חייבת להציע תכנית ארוכת טווח". אריה ביער גיר/צילום מסך, "אינדיאן אקספרס"

במקביל, הרשויות באזור פועלות בתקופה האחרונה על מנת להזהיר את תושבי הכפרים הסמוכים מפני הסכנה, והפצירו בהם שלא לישון בחוץ. המומחה דיוויאבהנו סינג טען כי העלייה במספר המתקפות עשויה להיות קשורה לגידול באוכלוסייה האנושית, שחסמה את הגישה הטבעית של האריות לאזורי המחייה הטבעיים שלהם.

"הממשלה חייבת להציע תכנית ארוכת טווח לפתוח את האזורים האלה, על מנת לעצור את הסכסוך האנושי-חייתי", טען. האריה האסייתי הוגדר זן בסכנת הכחדה חמורה בשנת 2008. על פי ההערכות, חיים 523 פריטים כאלה ביער גיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully