וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בכיר חמאס העוסק במנהרות הסגיר את עצמו לידי ישראל

בסאם מחמוד ברכה, בכיר בזרוע הצבאית של הארגון, נעלם בשבוע שעבר ולפי דיווחים פלסטיניים הצלב האדום הודיע למשפחתו כי הוא נמצא בישראל. אתר המזוהה עם חמאס: בארגון יש מתח רב מאז היעלמותו

צילום: דובר צה"ל, עריכה: אוהד פיטר

(שר הביטחון לשעבר משה יעלון על גילוי מנהרת טרור, לפני כחודשיים)

בכיר בזרוע הצבאית של חמאס המחזיק במידע על המנהרות ברצועת עזה הסגיר עצמו לישראל בשבוע שעבר – כך דיווח העיתון "אל-חיאת אל-ג'דידה" היוצא לאור מטעם הרשות הפלסטינית. לפי הדיווח בעיתון, הבכיר הוא בסאם מחמוד ברכה, וביום שבת האחרון הודיע הצלב האדום למשפחתו כי הוא נמצא בידי ישראל, מבלי לספק הסבר על נסיבות המעבר.

אתר חדשות המזוהה עם תנועת פתח דיווח כי ברכה, תושב דרום הרצועה, נמנה על דרג הבכיר של הזרוע הצבאית בכיר ועל יחידת הקומנדו של חמאס ונחשף למידע סודי ביותר אודות פעולות הארגון, בפרט בנושא המנהרות. לפי האתר, ביום ראשון שעבר הגיע ברכה לגבול בין הרצועה לישראל כשהוא נושא עימו את מחשבו האישי ומפות סודיות של מנהרות חמאס, שם המתינו לו חיילים אשר אספו אותו ברכב צבאי. לפי דיווח נוסף, לפני יציאתו לגבול הוא השאיר את אשתו ואת בנו בבית הוריה, ואמר להם כי הוא יוצא ל"סידורים" וכי ישוב בערב אותו היום.

אתר המזוהה עם פתח דיווח שבחמאס ישנו "מתח רב" מאז היעלמותו בשבוע שעבר, וחשש רב מהאפשרות שברכה ניהל קשרים עם המודיעין הישראלי. זאת, לאור הפגיעות המדויקות במנהרות במהלך מבצע "צוק איתן".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
גיוס מילואים תחת אש ופינוי משדה הקרב: כך הצבא נערך ללבנון השלישית
קצין השריון שהורה על "מטח הכבוד" ב"צוק איתן" לא יועמד לדין
פיגוע הדקירה בתל אביב: "המחבל צעק 'אללה אכבר' ודקר חייל בראשו במברג"

מנהרה נחשפה סמוך לסופה, 5 במאי 2016. דובר צה"ל
מנהרת שהושמדה בגבול הרצועה לפני כחודשיים/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully