וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נהרג בעקבות נפילה מגובה בטיול בווייטנאם

21.5.2016 / 13:49

עוז לוי, בן 22 מראשון לציון, נפצע בנפילה בעת טיול בשבת שעברה. הוא אושפז במשך שבוע בבית חולים מקומי, והלילה הוטס לישראל. הוא לא שרד את הטיסה ומותו נקבע בבית חולים תל השומר. חברו: "תהיה חסר, אני כבר מתגעגע"

עוז לוי, מטייל ישראלי שנהרג בווייטנאם. פייסבוק, צילום מסך
"תהיה חסר פה לכולם". לוי/צילום מסך, פייסבוק

מותו של עוז לוי, צעיר ישראלי בן 22 מראשון לציון, נקבע היום (שבת) בבית החולים תל השומר, לאחר שבשבת שעברה נפצע במהלך טיול בווייטנאם. במשך השבוע האחרון הוא היה מונשם ומורדם בבית חולים מקומי, כשהוא סובל מפציעת ראש. במהלך הלילה הוטס לישראל, אך לא שרד את הטיסה.

לוי נסע לטיול לאחר השחרור מהצבא, נפל במסלול הליכה מגובה של עשרה עד 15 מטרים ונחבל בראשו. חברו שטייל עמו עשה בו פעולות החייאה ופינה אותו בעזרת קטנוע למקום שבו חיכה אמבולנס. אביו, אמו ורופא ישראלי – ד"ר שגיא הרנוף, מומחה בנוירו כירורגיה, נסעו כדי לטפל בו ולהביאו לארץ. הוא הוטס מוייטנאם לבנגקוק בירת תאילנד ומשם לישראל, ובמהלך הטיסה נעשו כמה ניסיונות להחיותו.


עוד לקריאה בוואלה! NEWS:
הרצוג על גורמים במפלגתו: "ידברו עם חמאס ולא עם נתניהו"
בדרך לקופסה השחורה: הפתרונות האפשריים לתעלומת המטוס המצרי
בדרך לקופסה השחורה: הפתרונות האפשריים לתעלומת המטוס המצרי

חברו של עוז, לאחר מותו

עד אתמול בשעות הצהריים האמין אביו, בכיר בכוחות הכיבוי, כי מצבו של בנו עוד ישתפר, וכתב בעמוד הפייסבוק: "מצבו של בני המשיך להחמיר הלילה, אבל אנחנו יוצאים לדרך לכיוון ישראל והוא בידיים טובות".

לאחר שהתקבלה הבשורה המרה, כתב אביו "ה' נתן, ה' לקח, יהי שם השם מבורך". אחד מחבריו כתב בחשבון הפייסבוק: "תהיה חסר פה לכולם. כבר מתגעגע אליך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אביו של עוז, אתמול לפני שנקבע מותו

ביום שלישי נהרגו שתי תיירות ישראליות, אם ובתה, בתאונת דרכים בדרום שוויץ. השתיים הן תושבות ראשון לציון, בשנות ה-50 וה-20 לחייהן בהתאמה. קונסול ישראל בשווייץ אלי סנה זיהה את הגופות, ויחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ טיפל בהעברתן לארץ. השתיים נסעו בכביש מהיר ממילאנו שבאיטליה, וחצו את הגבול למדינה. התאונה אירעה בקינטו, כפר קטן לפני העיירה אירולו בחלק האיטלקי של שוויץ.

מאוחר יותר דווח כי גם ישראלי בשנות ה-20 לחייו נהרג בתאונת דרכים בחו"ל, במהלך טיול עם חבריו באי סן אנדרס בקולומביה. קונסול ישראל בבירה בוגוטה, יובל שרעבי, טיפל בהעברת גופתו לישראל. יעל זיו, מהמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ מסרה לאחר המקרה: "בעוד אנו מטפלים בסיפור הטרגי של מות האם ובתה בשוויץ, קיבלנו את ההודעה המצערת על הצעיר הישראלי שמת בקולומביה. הלילה היה עצוב וקשה במיוחד".

(עדכון ראשון: 12:06)

עוז לוי, מטייל ישראלי שנהרג בווייטנאם. פייסבוק, צילום מסך
"זיכרון שלא יישכח". לוי/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully