וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "אנחנו רואים ניצני פאשיזם בממשלת נתניהו"

ראש הממשלה לשעבר התייחס למאורעות הפוליטיים בימים האחרונים ואמר כי "אירועים אלה, ששיאם פיטוריו של יעלון, צריכים להיות אור אדום לכולנו". עוד הוא הוסיף כי "מתנופף דגל שחור" מעליהם

ספק 500

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת העבודה לשעבר, אהוד ברק, התייחס הערב (שישי) בריאיון לחדשות 10 לאירועים הפוליטיים בשבוע האחרון, ובפרט להתפטרות שר הביטחון משה יעלון. "ציונות חפצת חיים וניצנים של פאשיזם כמו שאנחנו רואים עכשיו בממשלת ישראל, אינם יכולים לחיות בצוותא", אמר ברק. "אירועים אלה, ששיאם פיטוריו של יעלון, צריכים להיות לכולנו אור אדום למה שמתרחש בממשלה, אולי באחריות מוגברת של העומד בראשה. מעל הדבר הזה מתנופף דגל שחור. ההסתערות על בית המשפט, חוק ההדחה והחוק המיוחד לישראלים באיו"ש הם רק תחילת הדרך".

התפטרות יעלון ומינוי ליברמן || כל הכותרות
בכיר חמאס: "אם ליברמן גבר, שיתקרב לרצועת עזה"
סערה בליכוד: "פרישת יעלון - מכה אנושה שעלולה לפרק את התנועה"
יעלון אחרי ההתפטרות: "אשוב להתמודד על ההנהגה הלאומית"

אהוד ברק באולפן וואלה! NEWS, מרץ 2016. ראובן קסטרו
"ההסתערות על בית המשפט וחוק ההדחה הם רק ההתחלה". ברק/ראובן קסטרו

מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטרותו של יעלון, שאמר כי חוסר האמון בו הוא שהוביל לפסק הזמן מהחיים הפוליטיים. לדבריו, השינוי בתיק הביטחון הוא כורח מציאות פוליטית, ולא על רקע אישי.

"אני חושב שהוא היה צריך להמשיך להיות שותף מלא בהנהגת המדינה בתפקיד שר החוץ", אמר נתניהו. "השינוי בחלוקת התיקים לא נבע ממשבר אמון בינינו, הוא נבע מן הצורך להרחיב את הממשלה, וזאת כדי להביא יציבות למדינת ישראל מול אתגרים גדולים שלפניה. אני מניח שאם בוגי יעלון לא היה מתבקש לעזוב את משרד הביטחון ולעבור למשרד החוץ, לא היה מתפתח מה שהוא קורא 'משבר האמון' בינינו – והוא לא היה מתפטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully