וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מוכר בקהילה החרדית מואשם באונס שלוש אחיות - ילדות ממשפחתו

20.5.2016 / 4:02

הנאשם ניצל את תחושת החובה של המתלוננות, שלמשפחתן סייע כלכלית, ואת הידע התורני שלו בטענה כי קיום יחסי מין עמו הם בגדר מצווה. הוא תקף אותן לכאורה במשך שנים, מאז שמלאו להן שש או שבע. פרקליטו: "מסע הכפשה"

האם קו טלפון של ש"ס מגייס כספים בשבת?. ShutterStock
העבירות החמירו עם השנים/ShutterStock

משגיח ישיבה מוכר ומוערך בקהילה החרדית אנס לכאורה וביצע מעשי סדום ומעשים מגונים מאות פעמים, בשלוש קטינות אחיות שהיו קרובות משפחתו – כך עולה מכתב אישום חמור שהגישה אתמול (חמישי) פרקליטות מחוז ירושלים. מעצרו של הנאשם הוארך עד להודעה חדשה, והוא מכחיש את המיוחס לו – אינוס שלא בהסכמה חופשית, אינוס במרמה, מעשה סדום שלא בהסכמה, מעשה מגונה בקטינה בת משפחה שטרם מלאו לה 14, ועוד.

הנאשם, בן 50, הוא תושב ירושלים ודמות מוכרת בעולם החרדי. בכתב האישום הוא מתואר כמי שמחזיק במעמד "נחשב ומכובד" ברחוב החרדי, וכן בעיני בני משפחתו. לפי כתב האישום, הוא ניצל את תחושת החובה של א', שהייתה קטינה בעת שהחלו המעשים והיום היא בת 27, שלמשפחתה העניק סיוע כלכלי. הוא אף ניצל לכאורה את הידע התורני שברשותו, כדי לטעון כי קיום יחסי מין עמה הם בגדר מצווה וכי הם יסייעו לו להירפא ממחלותיו. בנוסף לכן טען כביכול הנאשם כי "המעשים המיניים הכרחיים ל'תיקון' הקלקול בנשמתה של א' מגלגולה הקודם". את העבירות החל לבצע כשהייתה בת שש בלבד, והן החמירו עם השנים.

רק בקיץ 2013 נפסק הקשר בין השניים, וזאת לאחר שא' למדה מפי אחותה הקטנה, כי גם היא נפגעה מינית מהנאשם. המעשים באחות הנוספת, ב' בת ה-29, החלו כשהייתה בת שבע. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין ארז פדן ומרים בן גל, הם נעשו בתואנות שווא כי על הנאשם לטפל בבעיית כפייתיות שממנה סבלה הילדה. עוד צוין כי הוא טען שעליו להדריך אותה לקראת חיי הנישואים. הנאשם חזר לכאורה על מעשיו גם בג', האחות הקטנה מבין השלוש, בת 23, כשהוא מתבסס על אותם נימוקים.

עוד לקריאה בוואלה! NEWS:
המשא ומתן נמשך: פערים מול האוצר מעכבים את החתימה על ההסכם
התרסקות המטוס המצרי: חברת התעופה מסרה שלא נמצאו הריסות
חשד: הגיע לספר נשים בדירתן; וגנב מהן כסף מזומן וכרטיסי אשראי

הפרקליטות: "הנאשם הפך את המתלוננו לכלי לסיפוק יצריו"

מהפרקליטות נמסר: "במעשיו המיניים כלפי המתלוננות מגיל רך ולאורך השנים, הפך אותן הנאשם לכלי לסיפוק יצריו ותאוותיו המיניות. הוא השיג שליטה עליהן באופן ששלל מהן יכולת לתת הסכמה חופשית, להתנגד למעשיו ולהבין את טיבם ומשמעותם האמיתיים. תקוותנו כי תיק זה ושכמותו יהוו אות ומסר למתלוננות: ילדות, נערות ונשים, גם בחברות סגורות, כי אין להחריש".

עו"ד יהודה פריד, המייצג את הנאשם, מסר אתמול: "קיבלנו היום את חומר הראיות. מדובר בכתב אישום חמור לכאורה ביותר. כרגע, מרשי מכחיש את כל החשדות נגדו. הוא מעולם לא פגע בנשים האלו שהיו קטינות. עדיין אין התייחסות עניינית לראיות, משום שטרם קיבלתי את חומר הראיות. כשנקרא את חומר הראיות נוכל להגיב בצורה מקצועית. בד בבד, לא אסתיר את תמיהתי, כיצד סיפור כזה מתיישב עם המציאות, כשמתלוננות שנפגעו על ידי אותו אדם כשהן קטינות ממשיכות לכאורה להכניס את הפוגע אליהן הביתה כשהן בגירות ונשואות, ואף אחד בסביבתן לא יודע על כך לכאורה.

"צריך לזכור שמדובר באדם, ולכל אדם, במיוחד אדם עם משפחה ענפה כמו של הנאשם, יש הרבה קרובי משפחה אחרים. כפי שאני רואה, ברשת מועלות ספקולציות לגבי קרובי המשפחה שנפגעו, ונאמר שאלה אמירות שאינן נכונות מבחינה עובדתית. כך למשל, נכתב שהמתלוננות הן יתומות, דבר שלא היה ולא נברא ועוד ספקולציות נוספות שפוגעות בקרובי המשפחה. אני מציע להפסיק עם מסע ההכפשה שפוגע בקרובי המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully