וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרו שלום לשנורקל: אי הצלילה בתאילנד ייסגר לתיירים בשל הנזק שגרמו

העיתון "בנגקוק פוסט" דיווח כי האי קו טאצ'אי שבדרום המדינה לא ייפתח אחרי עונת המונסון כדי לאפשר שיקום הסביבה האקולוגית שנפגעה בשל התיירות הנרחבה. האי פופולרי במיוחד בקרב צוללנים

האי קו טאצ'אי בתאילנד שייסגר לתיירים בשל נזק סביבתי, 17 במאי 2016. S. Kaewkeeree, מתוך פליקר, אתר רשמי
נזק רב לאי. האי קו טאצ'אי/אתר רשמי, S. Kaewkeeree, מתוך פליקר

הרשויות בתאילנד מתכננות לא לפתוח מחדש את האי קו טאצ'אי שבדרום המדינה לתיירים בשל ההשלכות הקשות של התיירות הנרחבת על המשאבים הטבעיים של האי ועל סביבתו האקולוגית. האי, שמשתייך למחוז פאנג נגה, הוא חלק מהפארק הלאומי סימילאן, הפופולרי במיוחד בקרב תיירים רבים וצוללנים.

לפי העיתון התאי "בנגקוק פוסט", כמעט כל הפארקים הימיים הלאומיים סגורים בפני תיירים בין אמצע מאי לאמצע אוקטובר לעונת המונסון, אך קו טאצ'אי לא ייפתח שוב בסוף השנה. עם זאת, תתאפשר גישה לכמה אזורי צלילה.

"עלינו לסגור את האי כדי לאפשר את השתקמות הסביבה על האי ובים מבלי שפעילויות התיירות יפריעו לכך, בטרם הנזק ישוקם", מסר ל"פוסט" טוניה נטיטמקול, מנכ"ל המחלקה לשמירה על פארקים לאומיים, חיי פרא וצמחיה.

כלי תקשורת מקומיים ציטטו מומחים שאמרו כי החוף בקו טאצ'אי יכול להכיל כ-70 בני אדם, אך לעתים מספר התיירים במקום עבר את האלף. זאת, לצד מוכרי מזון ומדריכי תיירים. לפי הדיווחים, מספרים אלה העיבו על היכולת הקיומית של האי וגרמה נזק שעלול להיות בלתי הפיך.

עוד בוואלה! NEWS:
"תרם לשלום": שליט טג'יקיסטן אישר חג לאומי חדש - לכבודו
דוגמנית שהוזכרה בתחקיר נגד טראמפ: "עיוותו את דבריי"
50 שנה אחרי, בסין קוברים את זכרה של מהפכת התרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully