וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין משטרה לשעבר זוכה מאונס קטינה: "זאת ילדה שגידלתי מגיל שלוש"

17.5.2016 / 12:06

בית המשפט זיכה את הקצין, שהואשם בעבירות מין בבתה של זוגתו מאז הייתה בת שש ועד שמלאו לה 12, בשל פגמים בעדות המתלוננת. לנאשמים אחרים בעבירות מין ביקש למסור: "סמכו על בתי המשפט והיו חזקים"

עריכה: שניר דבוש

בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה שלשום (ראשון) קצין משטרה לשעבר מעבירות מין חמורות בבתה של זוגתו לשעבר בעת שהיתה ילדה. הוא זוכה לאחר שהפרקליטות הודיעה לבית המשפט לפני כמה ימים כי במסגרת ריענון שערכה בתיק התגלו לה עובדות חדשות, שלא היו ידועות קודם לכן ושיש בהן כדי לכרסם בסיכוי הסביר להרשעה, וכן נמצאו פגמים בעדותה של המתלוננת.

לאחר שקילת הנתונים הוחלט לחזור מכתב האישום והעניין אף הוסבר למתלוננת. על פי הפרקליטות, החזרה מהאישום היא גם על דעתה. מדובר בקצין משטרה שסיים את שירותו לאחר שהואשם בעבירות פליליות שאינן קשורות לעבירות המין, והמשפט בעניינן עדיין מתנהל.

הנאשם זוכה מעבירות של מעשי סדום בידי אחראי על חסר ישע ומעשים מגונים בידי אחראי על חסר ישע - עבירות המקבילות לאונס. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הקצין לשעבר ביצע בבתה של זוגתו לשעבר, משהייתה בת שש ועד שמלאו לה 12, מעשי סדום ומעשים מגונים רבים, בתדירות של פעמיים בשבוע. המעשים התרחשו כאשר זוגתו לא נכחה בדירה עד לפני שבע שנים, בין השנים 2003 ל-2009.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"הפדופיל מאשדוד" יואשם ב-19 עבירות מין בילדות
לבקשת ישראל: אוקראינה תסגיר חשוד בניסיון רצח שנמלט מהארץ
ארה"ב: ה-FBI פשט על מוסד סאטמר בניו יורק בחשד לטיוח עבירות מין

בית משפט, דצמבר 2011. דרור עינב, דרור עינב
במקביל לתיק עבירות המין, מתנהל משפט נוסף נגד הקצין/דרור עינב, דרור עינב

הפרשה נחשפה לאחר שהערה סקסיסטית שנזרקה לכיוון המתלוננת לפני כשנתיים במקום עבודתה, הביאה להתפרצות בכי חסר מעצורים מצדה. היא נשלחה לפסיכולוג וחשפה בפניו את המעשים, אך התלוננה במשטרה רק אחרי שסיפרה את הדברים גם לזוגה, והוא דרבן אותה לכך.

כתב האישום פירט כיצד בעת שצפה בסרטים פורנוגרפיים במחשבו הורה הקצין לשעבר למתלוננת להתיישב על ברכיו ולגעת באיבר מינו החשוף, כשהוא מדריך אותה כיצד ללטף אותו, ובחלק מהמקרים אף הורה לה ללבוש את הבגדים התחתונים של אמה. עוד צוין כי הוא הורה למתלוננת לבצע בו מין אוראלי והדריך אותה כיצד ללקק את איבר מינו "כמו סוכריה או גלידה". במקרים אחרים התחכך בה לאחר שהפשיט אותה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"חרב עולמי, זה שינה לי את כל החיים"

לאורך כל הדרך כפר הקצין לשעבר באשמה והכחיש את הטענות. "מדובר על ילדה שגידלתי מגיל שלוש עד שהגישה נגדי תלונה", אמר לוואלה! NEWS לאחר הזיכוי. "הייתי מעורב בכל מה שקרה אצלם בבית, ופתאום אני מקבל את כל ההאשמות האלה ממי שגידלתי. חרב עולמי, זה שינה לי את כל החיים".

עוד הוסיף: "בזמן הזה עבדתי, ועל כך אני מודה לבוס שלי, שגיבה אותי, וגם אני מודה לזוגתי שתמכה בי ולילדיה. היא חוותה איתי את כל החוויות האלה. האווירה בבית הייתה לא קלה - כדורי הרגעה, חוסר שינה. ידעתי מראש וגם אמרתי לפרקליטות שמדובר בעניין כספי, בסחיטה ובאיומים. טענתי את זה במשך שנה וחצי, ובסוף הפרקליטות ראתה את זה".

הקצין ביקש למסור לגברים במצבים דומים כי לבסוף הצדק נעשה ולכן אינם צריכים לפחד. "סמכו על בתי המשפט והיו חזקים. לא הודיתי באשמה מההתחלה. עבירה שאני לא מבצע, אני לא מודה בה", אמר.

עורך דינו, ישר יעקובי, מסר כי הנאשם טען בתוקף שאינו אשם מהיום הראשון לחקירה והיה מעוניין להוכיח את חפותו. "לידינו זרמו חומרים שונים שהצביעו על חפותו, ואני שמח שהצדק יצא היום לאור והנאשם זוכה", אמר עו"ד יעקובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully