וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ונצואלה לאו"ם: ישראל מתכננת פתרון סופי לפלסטינים?

7.5.2016 / 9:34

רפאל רמירז התבטא באופן אנטישמי בנאום שנשא בדיון לא רשמי של מועצת הביטחון. לפי שגריר ישראל לאו"ם דני דנון, עקב גינויים מצד ארה"ב, בריטניה וצרפת הוא התנצל בפני בני העם היהודי "אם נפגעו מהאמירה"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(מזכ"ל האו"ם: "הפיגועים - תגובה טבעית לטרור", בחודש פברואר)

שגריר ונצואלה לאו"ם רפאל רמירז התבטא באופן אנטישמי בנאום שנשא בדיון לא רשמי של מועצת הביטחון של האו"ם בנוגע להגנה לעם הפלסטיני, ואמר: "מה ישראל מתכוונת לעשות עם הפלסטינים? האם הם ייעלמו? האם ישראל מתכוונת לבצע פתרון סופי כמו שעשו נגד היהודים?" – כך נמסר הלילה (שבת) משגריר ישראל לאו"ם דני דנון. לפי דנון, ארצות הברית, בריטניה וצרפת גינו את האמירה של רמירז, שהביע התנצלות "בפני בני העם היהודי אם נפגעו מהאמירה".

דנון גינה בחריפות את דברי שגריר ונצואלה ואמר כי "זוהי באמירה אנטישמית בוטה של שגריר ונצואלה נגד מדינת העם היהודי. דבריו הם המשך ישיר לאמירה של הנציג הפלסטיני, שהשווה בין ישראל לנאצים רק לפני כמה ימים". לטענתו, "הפלסטינים מכניסים את האנטישמיות לאו"ם ומכשירים שפה גזענית ושפלה בפרלמנט העמים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
פצצות מרגמה נורו לעבר ישראל ולא גרמו לנפגעים; צה"ל תקף ברצועה
"גם בגיל 103, בודק אם רצים אחריי": ניצולי השואה המבוגרים ביותר
אובמה: "חשוב לקחת ברצינות את טראמפ, זה לא ריאליטי"

שגריר ונצואלה לאו"ם רפאל רמירז, 11 במרץ 2016. צילום מסך מטוויטר, ספק 500
"מה ישראל מתכוונת לעשות עם הפלסטינים?". רפאל רמירז/ספק 500, צילום מסך מטוויטר

היועץ המשפטי של ארגון "יש דין" עו"ד מיכאל ספרד הוזמן להשתתף בדיון כדי להציג בפני חברי מועצת הביטחון את נתוני הארגון בנוגע לאכיפת החוק ביחס לעבריינות אידיאולוגית מצד אזרחים ישראלים נגד פלסטינים. בהודעה מטעם "יש דין" נכתב כי לאחר דבריו של רמירז "עו"ד ספרד מחה על השימוש במושג 'פתרון סופי' ביחס לסכסוך הישראלי-פלסטיני, ואמר כי 'מדובר באמירה פוגענית, מכעיסה ולגמרי שגויה'".

דנון הזכיר כי לפני כשבוע השווה נציג הרשות הפלסטינית לאו"ם, ריאד מנסור, בין הפעולות של הכוחות הישראלים ביהודה ושומרון לדיכוי מרד גטו ורשה על ידי המשטר הנאצי במלחמת העולם השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully