וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם בתחפושת פנדה איים לפוצץ את משרדי רשת פוקס בבולטימור - ונורה

אדם נכנס למשרדי "פוקס ניוז" ודרש שישדרו מידע שברשותו הקשור למסמכי פנמה. אחד מכתבי הרשת דיווח כי הוא איים שהוא נושא עליו פצצה. המבנה פונה ושוטרים שהגיעו ירו בו ופגעו בו

אדם בתחפושת פנדה איים לפוצץ את משרדי רשת פוקס בבולטימור. ספק 500
נכנס ללובי של המשרדים ואיים שהוא נושא פצצה/ספק 500

אדם לבוש בתחפושת של בעל חיים נורה היום (חמישי) על ידי משטרת בולטימור לאחר שאיים לפוצץ משרדים של רשת "פוקס ניוז" בעיר. רשת "סקיי ניוז" דיווחה כי הגבר נכנס למשרדי הרשת ודרש שישדרו מידע שברשותו על שחיתות בממשל לכאורה, הקשורה למסמכי פנמה.

האירוע החל בסביבות השעה 13:20 (שעון מקומי). הגבר הגיע למגרש החנייה של הרשת, הצית סמרטוט והכניס אותו למיכל הדלק של אחת המכוניות. לאחר מכן נכנס לתוך המבנה. אחד מכתבי הרשת דיווח על גבר שנמצא בלובי של המשרדים ומאיים כי הוא נושא עליו פצצה. בעקבות הדיווח פונו משרדי הרשת. עדי ראייה סיפרו כי הגבר לבש חליפה הדומה לפנדה או קיפוד.

עיתונאי מקומי של רשת "פוקס" אמר כי אחרי הגעת המשטרה נשמעו בזירה שלוש יריות וכי הגבר, בשנות ה-20 לחייו, נפגע. דובר המשטרה המקומית מסר כי ידיו של הגבר היו מוסתרות בכיסים, "כאילו שהוא מחזיק מכשיר", ולא נענה לפקודות השוטרים להוציא את ידיו, לפני שנורה. רובוט משטרתי שהובא לזירה לא איתר חומרי נפץ על הגבר. המשטרה מסרה כי הגבר בהכרה אך מסרב לשתף פעולה עם צוותי הרפואה שביקשו לטפל בו.

עוד בוואלה! NEWS:
התנגשו עם ג'יפ בחנות "שאנל" בפריז ונמלטו עם תיקי יד על קטנועים
הושעה חבר פרלמנט בריטי שאמר כי "היטלר תמך בציונות"
אגרופים, דחיפות וצעקות: צפו במהומה בפרלמנט הטורקי

אדם בתחפושת פנדה איים לפוצץ את משרדי רשת פוקס בבולטימור. ספק 500
עדי ראייה סיפרו כי הגבר לבש חליפה הדומה לפנדה או קיפוד/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully