וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח מוחמד אבו חדיר ניסה לפגוע בעצמו בתאו; מצבו קל

28.4.2016 / 0:42

יוסף חיים בן דוד, שהורשע ברצח הנער הפלסטיני, חתך את עצמו באמצעות מכסה קופסת שימורים. קרובי משפחתו אמרו לוואלה! NEWS כי מצבו הידרדר לאחרונה וכי הופחת מינון התרופות הפסיכיאטריות שלו

עריכה: שניר דבוש

יוסף חיים בן דוד שהורשע ברצח הנער מוחמד אבו חדיר, ניסה אמש (רביעי) לפגוע בעצמו כשחתך את עצמו בזרוע בחדר השירותים שבתאו בכלא אילון באמצעות מכסה של קופסת שימורים - כך מסר קרוב משפחתו לוואלה! NEWS. בן דוד נפגע קל ונזקק לתפרים במרפאת שירות בתי הסוהר. בשירות בתי הסוהר אישרו את הפרטים.

קרוב המשפחה סיפר כי מצבו הנפשי הידרדר לאחרונה, לאחר שהועבר מכלא רימונים לכלא אילון בניגוד לרצונו. כמו כן, אמר כי שב"ס הפחית לאחרונה את מינון התרופות הפסיכיאטריות שלו.

עוד בנושא:
אביו של מוחמד אבו חדיר: "ראינו רק חלקים מהשחזור, זה קשה מדי"
"צעקתי 'תגמרו אותו' - ותוך שנייה כולו בער": שחזור רצח אבו חדיר

יוסף בן דוד, הכרעת דין משלימה ברצח וחטיפת הנער מוחמד אבו חדיר. בימ"ש מחוזי ירושלים 19 באפריל 2016. נועם מושקוביץ
"מצבו הידרדר". בן דוד/נועם מושקוביץ

לפני כשבוע הרשיע בית המשפט המחוזי בירושלים את בן דוד ברצח אבו חדיר. בכך, דחה בית המשפט את טענתו של בן דוד לאי-שפיות בעת ששרף את הנער בעודו בחיים בשנת 2014. בית המשפט קבע כי בן דוד לא היה במצב פסיכוטי בעת המעשה, וכי הוא שלט במעשיו והיה יכול להימנע מהעבירות המיוחסות לו. בן דוד הורשע גם בחטיפה לשם רצח, נסיון הצתה ותקיפה הגורמת חבלה.

חוסיין, אביו של מוחמד אבו חדיר, אמר לאחר מתן הכרעת הדין: "ידענו מההתחלה שהוא לא משוגע אלא שקרן. זה כואב לנו מאוד ונמאס לנו. הדם שלנו נשרף כל פעם שאנחנו רואים אותו". מוקדם יותר, בכניסה לדיון, אמר האב כי "אנחנו צריכים צדק מבית המשפט. צריך להרוס לו את הבית כמו שהורסים לערבים. אני מצפה שהוא יישאר בכלא לכל החיים ושלא יתנו לו חנינה".

(עדכון ראשון: 23:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully