וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאסון בנפאל: "אין דקה שאנחנו לא חושבים על אור"

29.4.2016 / 18:55

במלאת שנה למותו של אור אסרף ברעידת האדמה בנפאל סיפר אביו פטריק, לאולפן וואלה! NEWS על האופטימיות שחש בחיפושים. לדבריו, למרות הקושי, המשפחה מצליחה לחייך. "הוא היה רוצה שנמשיך בחיינו"

צילום: בני בן סימון עריכה: אביב אירגז

שנה חלפה מאז איבד פטריק אסרף את בנו, אור, ברעידת האדמה הקשה בנפאל. בריאיון השבוע לאולפן וואלה! NEWS, הוא נזכר בתמיכה שקיבל במהלך החיפושים אחר בנו ובתקווה שהתנפצה, ודיבר על הזיכרונות ממנו היום. "אנחנו זוכרים את אור כל הזמן, אין דקה שעוברת שאנחנו לא חושבים עליו", סיפר אסרף.

"אפשר להגיד שכל העם חיבק אותנו, מכל הכיוונים ומכל המובנים, ועזר לנו להגיע לאור", תיאר אסרף את הזמן בין רעידת האדמה הקשה לבין מציאת הגופה של אור, שמונה ימים אחר כך. "זה היה מבצע מורכב, ולקח לנו זמן, ימים ארוכים להגיע לסימנים לאיפה הוא נמצא בדיוק ולהיערך באמצעות הכוחות והמשאבים שעמדו לרשותנו. ככל שעבר הזמן קיבלנו יותר משאבים כדי להגיע אליו, אלו שלבים מורכבים ומסוכנים", תיאר.

עוד על יום השנה לרעידת האדמה בנפאל:
שנה לרעידת האדמה בנפאל: "אנשים מתקשים לבנות את בתיהם מחדש"
נפאל מציינת שנה לרעש הקטלני - אך מיליונים עדיין ללא קורת גג

פטריק אסרף אביו של אור אסרף שנותק עמו הקשר. שי מכלוף
"אופטימיות זהירה". פטריק אסרף במהלך החיפושים אחר בנו, אור/שי מכלוף

אסרף סיפר כי לאורך החיפושים הוא ומשפחתו לא איבדו את האופטימיות, אם כי זו הייתה אופטימיות זהירה מאוד. "לפני שאור נמצא נמצאו אמריקנים שניצלו. הם נמלטו מהשביל והגיעו למערה והמתינו שם עד שעבר זעם", הוא סיפר. "הסיפור הזה נתן לנו תקווה. חשבנו שאם המפולת לא תפסה אותו הוא יכול לשרוד את הסיטואציה המורכבת, גם בלי אוכל ומים. יש לו יכולת הישרדות והרבה כוח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אסרף אמר כי הוא מבין את הצורך של צעירים לצאת לטיולים, בפרט לנוכח המציאות המורכבת בארץ, והדגיש כי אינו סבור שבנו לקח סיכון בבבחירה לצאת לטייל לבדו. "מי שראתה אותו חצי שעה לפני (רעידת האדמה – דג"ה) הייתה פחות מצוידת וטיילה לבד. הוא נקלע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון", אמר האב והוסיף: "לכולנו יש תכנית מלמעלה. יום אחד נבין".

על ההתמודדות עם החיים בלי אור אמר האב שלמרות הקושי המשפחה מצליחה להמשיך לחייך. "אנחנו מסתכלים קדימה, וגם אור מסתכל עלינו והיה רוצה שנמשיך בחיינו אף שמדובר במשימה קשה. זאת למידה לכל החיים, וכך אנחנו חיים". הוא עוד סיפר כי הוא החל אתמול מסורת לזכרו של אור. "התחלנו מסורת של טורניר כדורסל לזכרו והגיעו הרבה קבוצות מכל מיני מקומות. זה היה מכובד מאוד, היה נחמד ומרגש", אמר האב.

(עדכון ראשון: 21:56)

נזקי רעידת האדמה בנפאל, 26 באפריל 2015. מערכת וואלה!
הריסות מרעידת האדמה בנפאל, לפני שנה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully