וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר הזה תלבשו קצר: מזג אוויר חם ונעים במהלך הפסח

22.4.2016 / 6:00

היום יהיו הטמפרטורות גבוהות מהרגיל בעונה, ובערב החג יהיה נוח ברוב חלקי הארץ. בימים הקרובים הטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות ומזג האוויר יהיה מושלם לטיולים. צפו בתחזית המלאה לחג ובמפות הפקקים

עריכה: ניר חן

מזג האוויר שישרור ברחבי הארץ במהלך הפסח יצדיק לחלוטין את הכינוי "חג האביב". במהלך היום (שישי) יהיה מזג אוויר נאה, אך בניגוד לימים האחרונים שבהם היו הטמפרטורות גבוהות בהרבה מהממוצע, תחול ירידה בטמפרטורות, אם כי הן יוסיפו להיות גבוהות מהרגיל. חזאי חדשות 10 טל שמאי אמר לאולפן וואלה! NEWS כי בערב החג יהיה מזג אוויר נוח ברוב חלקי הארץ. "אפשר יהיה לערוך את החג בחוץ וברוב חלקי הארץ, אפשר יהיה ללבוש חולצה קצרה בשעות הערב", אמר וציין כי בהרים אולי יהיה קריר ועל כן כדאי להביא לארוחת החג פריט לבוש ארוך.

מחר מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית בעננות גבוהה והטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות מהרגיל בעונה. שמאי ציין כי יהיה זה מזג אוויר מושלם לטיולים בחיק הטבע ולרביצה בים, אך הדגיש כי טמפרטורת המים עדיין נמוכה ועומדת על 21 מעלות - 8-7 מעלות פחות מטמפרטורת מי הים בשיא הקיץ. כמו כן, הוא הבהיר כי בימים אלה קרינת השמש חזקה מאוד ועל כן יש למרוח קרם הגנה ולשתות הרבה מים.

עוד בוואלה! NEWS:
48 פצועים בתאונה בחיפה: "הנהג נסע מהר וגבה כסף במהלך הנסיעה"
הפיתוח הישראלי שהציל את הטנק הטורקי ממתקפת טילים של דאעש
בעומק 14 מטר: נחשפה מנהרת הסמים הארוכה ביותר בין מקסיקו לארה"ב

חוף הים, תל אביב, 14 בפברואר 2016. ראובן קסטרו
מזג אוויר מושלם לביקור בים. חוף הים בתל אביב, פברואר/ראובן קסטרו

בתחילת השבוע ישרור מזג אוויר שרבי, אם כי לא חריג וקיצוני. בראשון יהיה מעונן חלקית בעננות בגובה רב ותחול עלייה קלה בטמפרטורות, ובשני יטפסו הטמפרטורות עוד יותר. כשנשאל שמאי אם ניתן לאחסן את בגדי החורף עד לחודשי הסתיו, הוא הדגיש כי בהסתמך על אירועי עבר עדיין יכולים להופיע גשמים מדי פעם במהלך החודש, ואפילו במאי וביוני.

הטמפרטורות החזויות ליום וללילה: בתל אביב מ-26 מעלות במהלך היום עד 17 מעלות בלילה, בירושלים מ-28 עד 18, בחיפה מ-28 עד 19, בצפת מ-27 עד 16, בקצרין מ-31 עד 17, בטבריה מ-33 עד 19, בים המלח מ-36 עד 24, בבאר שבע מ-32 עד 14, במצפה רמון מ-31 עד 16 ובאילת מ-37 מעלות ביום עד 24 מעלות בלילה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמדי שנה, במהלך החג צפויים פקקי תנועה ברחבי הארץ. על פי המשטרה, שעות העומס הצפויות היום הן משעה 9:00 עד 16:00 ומ-17:00 עד 19:30, וכן מ-23:00 עד 1:00 בלילה, כשרבים ישובו לבתים לאחר ארוחות החג. מחר צפויים עומסי תנועה מ-17:00 עד 22:00, ובערב המימונה בסוף השבוע הבא, מ-19:30 עד 23:00. כמו כן, צפויים עומסי תנועה בכבישי הארץ במהלך היום בימי חול המועד.

סגן-ניצב רמי רז, מפקד הזרוע המבצעית במחוז המרכז באגף התנועה, אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "המשטרה השלימה את ההיערכות שלה בערים ומחוץ לערים, על מנת לתת שירות לציבור". הוא קרא לציבור "לתכנן את זמן הנסיעה, כך שהוא יהיה אפשרי, כדי שלא נגיע למצבים שבהם לחוצים מההגעה, ואז מלחץ עושים את כל העבירות האפשריות – נהיגה במהירות מופרזת, ירידה לשוליים וכן הלאה". לדבריו, "מוקד אגף התנועה ייתן כל זמן דיווחים והכוונות. חשוב להישמע ולפעול בהתאם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה קוראת לנהגים ולמשתמשי הדרך להקדים את היציאה בערב החג, להימנע מלעצור בשולי הדרך אלא במפרצי בטיחות, חירום ותחנות ריענון, ולהישמע להוראות השוטרים. כמו כן, הבהירו במשטרה כי בעת תקלה ברכב, יש להתקשר למוקד 100 ולהמתין מעבר למעקה הביטחון עד להגעת ניידת משטרה.

המשטרה עוד קוראת להורים להקפיד על התקני ריסון ובטיחות לילדיהם, ולהיערך לתעסוקה עבור הילדים מראש, על מנת להימנע מהיסח דעתו של הנהג. עוד הדגישו במשטרה את האיסור על שימוש בטלפון הסלולרי בעת הנהיגה ושתיית אלכוהול לפני הנהיגה. במהלך נהיגת לילה או נהיגה ממושכת, מתבקשים הנהגים להקפיד על עצירות ריענון לעתים תכופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully