וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים באונס בבאר שבע שלחו למתלוננת הודעה: "לאן הלכת?"

14.4.2016 / 0:50

לאחר הארכת מעצרם של בעלי פאב ה"מנצ'ילה" וקטין נוסף בחשד לאונס נערה, גורמים המעורים בפרטי החקירה מסרו לוואלה! NEWS כי מסרונים שנשלחו אליה מחזקים את החשד. למרות המעצר, הפאב נפתח מחדש

צילום: בני בן סימון

בית משפט השלום בבאר שבע האריך אתמול (רביעי) עד ליום ראשון הקרוב את מעצרו של תושב העיר בן 16 החשוד באונס קטינה. אתמול הוארך בחמישה ימים מעצרו של דרור חי, בעלי פאב ה"מנצ'ילה" בבאר שבע, החשוד אף הוא באונס הנערה, בת 17, שאירע על פי החשד בדירתו של הבעלים.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של חי אמרו גורמים במשטרה כי קיימות ראיות חדשות המחזקות את החשד לאונס הקטינה. גורמים המעורים בפרטי החקירה מסרו לוואלה! NEWS כי לנערה נשלחו כמה הודעות מהטלפון של הקטין החשוד, לאחר שזו יצאה נסערת מהדירה. במסרונים היא נשאלה על ידי החשוד לאן הלכה.

עוד בוואלה! NEWS:
עורך הדין של בעל הפאב החשוד באונס נערה בבאר שבע: "מופקרת"
בעל פאב ונער בן 16 מבאר שבע נעצרו בחשד לאונס קטינה; המקום נסגר

: דרור חי, בעל הפאב "מאנצ'ילה" בבאר שבע, החשוד באונס נערה בת 17. 8 באפריל 2016.. פייסבוק, צילום מסך
חשוד כי שלח הודעת התנצלות מהטלפון של הקטין. חי/צילום מסך, פייסבוק

הגורמים הוסיפו כי בהודעה נוספת שנשלחה ממכשיר הטלפון של הקטין החשוד, הוא הביע התנצלות על שאירע. עם זאת, במשטרה בודקים את ההערכה שלפיה מי ששלח את ההודעות אל הנערה לאחר שיצאה מהדירה הוא בעלי הפאב, שלקח מהקטין את מכשיר הטלפון שלו. פרקליטו של הקטין, עו"ד רונן טל, מסר: "אנו סמוכים ובטוחים כי המשטרה תגיע לחקר האמת ותמצה את כל פעולות החקירה עד ליום ראשון הקרוב".

כמו כן, אתמול קיבל בית המשפט את בקשתם של עורכי הדין מוטי יוסף וחגי רוקח, המייצגים את חי, לבטל את צו הסגירה שהוציאה המשטרה ל"מנצ'ילה", למשך 21 ימים. עובדי המקום פתחו אמש את הפאב, לאחר כשבוע שבמהלכו הוא היה סגור, ומתכוונים להמשיך ולהפעיל אותו בימים הקרובים, חרף מעצרו של הבעלים והחשד נגדו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פאב נסגר בב"ש לאחר שהבעלים נעצר בחשד שאנס מבלה במקום, אפריל 2016. יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei,
המשטרה הורתה על סגירת המקום ל-21 ימים. פאב ה"מנצ'ילה"/יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

האונס לכאורה התרחש בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, בסביבות השעה 04:00 בלילה. בדיון בסוף השבוע אמר נציג המשטרה כי חי "הכניס שני קטינים לפאב, בידיעה שמדובר בקטינים, משקה את הקטינה, מספק לה סמים, לוקח אותה לביתו ועשה את מה שעשה". בחקירה טען החשוד כי היא הציגה לו תעודת זהות ובה מופיע כי היא בת 18.

סנגורו של חי, עו"ד יוסף, קרא למתלוננת "מופקרת" לאחר שבדיון הוקרנו סרטונים המראים כי החשוד הצעיר יותר נגע בה באופן מיני במהלך הערב. הוא טען כי קרא לה כך "לאור הסרטונים שהוצגו לבית המשפט, המעידים כאלף מלים ביחס להתנהגותה באותו ערב, שאין דרך אחרת מאשר להגדירה כמופקרת". לדבריו, "היא שיקרה לגבי גילה".

"תודה שאזרת אומץ רב והלכת להתלונן"

ליזה ניקולאוצ'יק, מנכ"לית מרכז הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, התייחסה לדבריו של עורך הדין ומסרה: "היא לא מופקרת, אדוני הפרקליט. מי שמנסה להפקיר אותה כעת, למשפטי שדה אכזריים הוא אתה. עורכי הדין של החשודים כבר הספיקו בעצמם לשפוט, לפסוק, להעליב ולהשפיל אותה, בשעות הקשות האלה. כל מה שגרמתם לה ובכוונה, הוא לרצות ולברוח, להתפוגג. הבושה על מי שהעז לפגוע בה, מי שניצל אותה, מי שהכאיב לה, הוא על מי פגע בה ועל מי שממשיך במילים רעות לפגוע בה".

"בשמי ובשם מסל"ן אני פונה אלייך, ילדה גיבורה, ורוצה להגיד לך תודה", המשיכה ניקולאוצ'יק. "תודה שלא פחדת ולא שתקת ימים, חודשים ושנים. תודה שאזרת אומץ רב והלכת להתלונן. לאף אחד אין את הזכות לגעת בך או להתייחס אלייך כמו שהתייחסו אלייך. אני רוצה שתדעי שאנחנו מאמינות בך ומאמינות לך".

(עדכון ראשון: 23:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully