וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהוזנק מסוק לאוויר: חייל הודה שבדה דיווח על דקירתו

4.4.2016 / 12:56

החייל, בן 20, טען תחילה כי אלמוני דקר אותו ביישוב צור יצחק שבשרון, והזעיק את מד"א והמשטרה. כוחות גדולים הוקפצו כדי לערוך סריקות לאיתור חשודים במעשה, אולם לבסוף הוא הודה כי האירוע לא קרה

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז

חייל צה"ל כבן 20 דיווח היום (שני) כי נדקר ביישוב צור יצחק שבשרון, אולם לבסוף התברר כי הוא בדה את הסיפור וככל הנראה פצע את עצמו. החייל הזעיק כוחות מד"א ומשטרה בטענה שאלמוני דקר אותו ונמלט מהמקום. הוא אף היה פצוע קל מדקירה בפלג גופו העליון, ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא לקבלת טיפול.

בעקבות הדיווח, כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירת הדקירה, ומסוקים אף הוקפצו על מנת לערוך סריקות לאיתור חשודים במעשה. במהלך החקירה התעורר חשד שלפיו החייל בדה את הסיפור, ובסופו של דבר הוא הודה שהאירוע כלל לא קרה.

עוד בוואלה! NEWS:
שקד תוקפת את בג"ץ: "שופטים מפעילים סמכויות ללא אחריות"
מיליארדים הולבנו במחשכים: המנהיגים שעלולים לשלם את מחיר הדלפת הענק
שומרים על שתיקה: ח"כים מש"ס נמנעים מלהגיב על פרשת דרעי החדשה

בית החולים מאיר כפר סבא. אבי כהן
החייל פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קל/אבי כהן

רק לפני כשלושה שבועות אירע מקרה נוסף שבו הקפיץ חייל כוחות גדולים בשל דיווח שווא על תקיפה. חייל טען חייל בבסיס חיל האוויר שדה דב שבתל אביב כי מחבל ניסה לדקור אותו בעת שעמד בכניסה לבסיס. עם זאת, לבסוף התברר כי מדובר היה בחסר בית שחלף במקום והתעמת עמו.

החייל סיפר כי מחבל הגיע במכונית למקום, התקרב אליו והחל לשוחח עמו. כעבור זמן קצר הוא שלף סכין וניסה לדקור את החייל. כוחות גדולים של המשטרה פתחו בסריקות בניסיון לאתרו, אולם לאחר הערכת מצב, בדיקת מצלמות אבטחה ואיתור עדים נמצא כי לא מדובר באירוע לאומני.

(עדכון ראשון: 12:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully