וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר לעו"ד שהתחזה לפגוע נפש וביצע מעשים מגונים בצעירות

3.4.2016 / 9:29

אילן אשד, תושב ראשון לציון בן 59, התחזה לפסיכולוגית, הציע לנשים לטפל באדם הסובל מפוסט-טראומה בצורה מינית, ולאחר מכן התחזה למטופל עצמו. הוא הורשע בחודש שעבר במעשה מגונה, ניסיון למעשה מגונה במרמה והתחזות לפסיכולוג

אולם מעצרים, בית משפט מחוזי תל אביב. אבי כהן
הורשע בביצוע מעשים מגונים. בית המשפט בתל אביב/אבי כהן

שלוש שנות מאסר נגזרו היום (חמישי) על עו"ד אילן אשד, שהורשע בביצוע עבירות מין בצעירות, בעת שהתחזה לאדם הסובל מפוסט-טראומה. אשד, תושב ראשון לציון בן 59, התחזה לפסיכולוגית והציע לנשים צעירות עבודה בתור מטפלות לאדם שעבר התעללות מינית בילדותו. לאחר מכן, הוא התחזה למטופל עצמו וביקש טיפולים הדורשים מגע מיני.

עונש המאסר ניתן לאשד בבית משפט השלום בתל אביב, על ידי השופטת מיכל ברק-נבו, בגין מעשה מגונה, ניסיון למעשה מגונה במרמה והתחזות לפסיכולוג. בשל עיצומי הפרקליטים, הפרקליטות לא נכחה באולם. אשד הורשע גם בעבירות של התחזות לאדם הסובל מאוטיזם וביצוע מעשה סדום, אך גזר דינו בעניין זה טרם נמסר.

עוד בוואלה! NEWS:
המתיחות מול ארה"ב: ישראל מנסה בכל דרך להגדיל את הסיוע הביטחוני
משפחת החייל היורה ביקרה אותו במעצר: "מאוכזב שמפקדיו מעידים נגדו"
טראמפ מתנצל: פרסום התמונה המביכה של אשתו של קרוז הייתה טעות

אשד נהג לפנות בטלפון לנשים שפרסמו באינטרנט מודעות להצעת שיעורים פרטיים או למתן טיפולים אלטרנטיביים. הוא הציג את עצמו בפניהן כנעמה - פסיכולוגית או פסיכותרפיסטית, והציע להן לטפל טיפול ייחודי בנפגע פוסט-טראומה בשם ליאור - שגם אותו, בפועל, גילם אשד עצמו.

"נעמה" סיפרה לאותן נשים ש"ליאור" עבר התעללות מינית בילדותו, וכתוצאה ממנה הוא סובל מטראומה. על מנת לסייע לו, כך נאמר, יש לטפל בו בשיטה ייחודית הנקראת "הצפה", ובמסגרתה על המטפלת לגרום לו לחוות מחדש את טראומות הילדות שלו, על ידי ביצוע המעשים המיניים שנעשו בו בעבר. זאת, לדברי "הפסיכולוגית", לאחר שהמטפלת תביא אותו למצב מעין היפנוטי של "טראנס".

שתי נשים נפגשו עם המטופל וערכו את הטיפול הפיקטיבי

"נעמה" הסבירה לנשים כיצד יש לגרום לליאור להיכנס לאותו טראנס, וסיפרה להן על מטפלת קודמת, בשם קארן, שטיפלה בו בהצלחה יתרה, מאחר שהייתה יצירתית ונועזת ושחזרה עמו חלק מהמעשים המיניים שבוצעו בו. חלק מהמתלוננות לא הסכימו כלל להיפגש עמו, חלקן נפגשו עמו אך לא הסכימו לטפל בליאור באופן שהתבקש. שתיים מהמתלוננות נפגשו עמו, ועשו מעשים שונים במסגרת הטיפול הפיקטיבי.

כאמור, אשד הורשע גם בתיק נוסף, שהתנהל בבית המשפט המחוזי בעיר, שם הורשע בביצוע מעשה סדום בנסיבות דומות. במקרה זה, אדם התחזה לפסיכולוגית ולפסיכיאטרית, והציע לנשים לטפל באדם הסובל מאוטיזם - שאותו גילם בעצמו. גם כאן נאמר כי למטופל רקע קשה, של הורים שנהרגו בתאונת מטוס ושל התעללות מינית.

פרקליטות מחוז ת"א הגיבה למתן גזר הדין. "בית המשפט גזר את דינו של אילן אשד, עבריין מין סדרתי, לשלוש שנות מאסר", נמסר בהודעת הפרקליטות בנושא. "הנאשם ביצע את העבירות בזמן שהיה משוחרר בתנאים בתיק מין נוסף שמתנהל בעניינו בבית המשפט המחוזי. התנהגות הנאשם בתיק זה מראה כי תקופת המעצר שבה שהה במסגרת התיק במחוזי, לא הרתיעה אותו והוא חזר לסורו זמן קצר לאחר שחרורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully