וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת השנייה נגד בוכריס: "המעשים המגונים חזרו על עצמם"

16.3.2016 / 10:30

עורך הדין שמייצג את אחת המתלוננת נגד הקצין החשוד בחמישה מעשי אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בשתי חיילות, סיפר כי בפוליגרף היא יצאה דוברת אמת. עוד אמר לאולפן וואלה! NEWS כי היא לא התלוננה על הטרדה במסרונים, אלא פנים מול פנים

עריכה: ניר חן

גיא פלנטר, עורך הדין של אחת משתי המתלוננות נגד תת-אלוף אופק בוכריס, החשוד בחמישה מעשי אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בשתיים מפקודותיו, סיפר הבוקר (רביעי) כי הפרקליטות הודיעה לו ולמרשתו כי היא נמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף. זאת, לאחר שאמש חשף כי בוכריס נמצא דובר שקר. "עד עכשיו נתנו לחקירה להתנהל בשקט, מבלי להיחשף", סיפר. "ברגע שפורסמו דברים לא נכונים, התקשרה אלינו הפרקליטות הצבאית ואמרה שבבדיקת הפוליגרף היא יצאה דוברת אמת ובוכריס יצא דובר שקר".

עוד הוא הוסיף בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי תלונתה של מרשתו עסקה במעשים מגונים שחזרו על עצמם שוב ושוב. "היה לי חשוב להעמיד דברים על דיוקם. הפרסומים על כך שמדובר בהטרדה באמצעות מסרונים אינה נכונה, מרשתי לא טענה דבר כזה", אמר. "מדובר במעשים מגונים שהם הטרדה מינית חד-משמעתית. אלה מעשים מגונים שחזרו על עצמם אף שהיא לא הייתה מעוניינת".

עוד בנושא:
עו"ד המתלוננת נגד בוכריס: "נמסר לנו שהוא נמצא דובר שקר בפוליגרף"
במקום בוכריס: רח"ט המבצעים הבא - תא"ל איציק תורג'מן
איילת שקד: "אני מכירה את בוכריס כקצין ערכי, צריך לתת לחקירה להתברר"

תת-אלוף אופק בוכריס מחוץ לביתו, מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
"כשהתפרסמו דברים לא נכונים, הודיעו לנו כי הוא יצא דובר שקר והיא דיברה אמת". בוכריס/אדריאן הרבשטיין

לגבי עימות בין השניים, אמר: "אנחנו ממתינים שהפרקליטות תחליט אם ומתי לערוך אותו, כרגע אין מועד". הוא הוסיף: "למתלוננת הזו אין אינטרס לפגוע בבוכריס, שום מניע, שום סכסוך. היא לא הלכה להתלונן עליו, שמה נחשף והמעשים שבוצעו כלפיה נחשפו בעקבות החקירה של המתלוננת הראשונה", סיפר. שמה של האישה אכן עלה בחקירת המתלוננת הראשונה, ולאחר שמצ"ח פנו אליה, היא המשיכה לשתף פעולה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אופק בוכריס, מצפה נטופה. 3 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
טרם נקבע מועד לעימות עם המתלוננת השנייה. בוכריס/אדריאן הרבשטיין

אתמול דווח בחדשות 10 כי בבדיקת הפוליגרף, שנערכה בשבוע שעבר, נמצא בוכריס דובר אמת בשלוש מתוך ארבע השאלות שנשאל. באשר לתשובתו לשאלה הרביעית - לא התקבלה החלטה חד-משמעית. בעקבות הפרסום, מסרו עורכות הדין המייצגות את המתלוננת השנייה והראשית נגד בוכריס כי התובעת הצבאית הראשית הודיעה להן שבבדיקות הפוליגרף שנעשו במצ"ח, המתלוננת יצאה דוברת אמת ובוכריס יצא דובר שקר.

אלוף-משנה אשר הלפרין, סנגור צבאי ראשי ובא כוחו של הקצין, התייחס אתמול לפרסומים בנוגע לפרשה בכלל ולאלו שראו אור בפרט והדגיש: "בתקשורת מתפרסמים קטעי מידע, בחלקם מסולפים ומגמתיים, או מבוססים על ציטוטים שאנו מתקשים להאמין כי צוטטו במדויק מפי גורם מוסמך. כפי שחזרנו ואמרנו, אנו מנועים מלהתייחס בשלב רגיש זה לפרטי החקירה, ללא יוצא מן הכלל, על מנת שלא לפגוע בה. למרות הקושי שבדבר, אנו מציעים לכל המעורבים לנהוג בדרך זו".

(עדכון ראשון: 08:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully