וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת החשודה הורשעה בעבר: דרכה על ראשה של בת 5 והטיחה אותו בקיר

4.3.2016 / 0:04

כבר ב-2004, הורשעה המטפלת שחשודה כי טלטלה ופצעה קשה תינוק בן ארבעה חודשים, בתקיפת קטין. "פגעה בגופה ובנפשה של ילדה דוויה, אומללה וכואבת", כתבה עליה אז השופטת בפסק הדין, שהגיע לידי וואלה! NEWS. הבוקר ניסתה להסביר: "התינוק לא הפסיק לבכות"

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז

המטפלת החשודה בטלטול תינוק בן ארבעה חודשים ופציעתו באורח קשה הורשעה בשנת 2004 לאחר שהטיחה את ראשה של ילדה בת חמש בקיר ודרכה עליו – כך עולה מהרשעתה של המטפלת החשודה באותה תקופה. "נכון היה שלא תגיע לפגוע בגופה ובנפשה של ילדה דוויה, אומללה וכואבת", כתבה השופטת ליה לב און בהכרעת הדין שניתנה בבית משפט השלום בפתח תקווה. המטפלת שימשה משפחת אמנה לילדה בבית שבו היא ואישה נוספת התגוררו, ובכמה הזדמנויות היכו אותה והטיחו את ראשה באסלה. על המטפלת נגזרו אז 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות לתועלת הציבור במסגרת הסדר טיעון. שמה עדין אסור לפרסום.

"שתי הנאשמות עשו כל שביכולתן לטובת הילדה וכשלו", קבעה אז השופטת לב און. "יחד עם זאת, לשיטתי, משהגיעו מים עד נפש, נכון היה שיפנו ויבקשו את הפסקת האומנה, ולא יגיעו חס וחלילה לפגוע בגופה ובנפשה של ילדה דוויה, אומללה וכואבת שנולדה לעולם אכזר משלה. מעשה אלימות מכל סוג שהוא כלפי ילד אסור לחלוטין. לא ילמדו חוכמה ולא דעת באלימות, אלא רק יוסיף מרירות כעס וניכור, יפגע באמון הילד כלפיו ויהרוס כל חלקה טובה שעוד נשארה בנפש הילד".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
עקב חשיפת וואלה! NEWS: פנייה ליועמ"ש לחקור הסתרת נתוני הזיהום
"תושב עזה המתגורר באוקראינה תכנן לחטוף ולרצוח קצין בכיר בצה"ל"
שוטר חשוד ששכב עם קטינה לאחר שהגיעה להתלונן בתחנה

מרכז שניידר לרפואת ילדים, פתח תקווה. מרץ 2016. ראובן קסטרו
"לא ילמדו חכמה ולא דעת באלימות". בית החולים שניידר שבו מאושפז התינוק/ראובן קסטרו

מפרקליטות מחוז מרכז נמסר: "החשודה הורשעה בשנת 2004 בתקיפת קטינה כבת חמש שנים עליה שמרה כאומנת, במסגרת הסדר טיעון. בית המשפט שקל את ההסדר והחליט לאמצו, נוכח נסיבות המקרה המיוחדות שפורטו בגזר הדין, הודאת החשודה, נטילת אחריות מצדה ותסקיר שירות מבחן חיובי בעניינה. יצוין כי עמדת הפרקליטות התקבלה, חרף עמדה עונשית מקלה יותר שהוצעה על ידי שירות המבחן. בעת אימוץ ההסדר קבע בית המשפט בהחלטתו כי ההסדר ראוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לירון ועידן גרסון, הוריו של התינוק הפצוע עקב חשד לטלטול, בית החולים שניידר. מרץ 2016. דנה ירקצי 
אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei, מערכת וואלה!
"התפללו למענו". הורי התינוק/מערכת וואלה!, דנה ירקצי אמצעות סמארטפון וואווי - Huawei

בחקירתה במשטרת פתח תקווה, סיפרה היום המטפלת החשודה כי "התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו" המטפלת, בעלת משפחתון ממרכז הארץ, נעצרה מוקדם יותר השבוע בחשד לגרימת חבלה בתינוק, שהיה תחת אחריותה. המטפלת סיפרה כי במשך דקות ארוכות התינוק בכה, ולאחר שלא הצליחה להרגיעו היא הרימה אותו וטלטלה אותו בעוצמה.

עידן ולירון גרסון, הוריו של דניאל, שמאושפז במצב קשה בבית החולים שניידר בפתח תקווה, ביקשו אתמול מכל מי שנחשף לסיפורם להתפלל למען בנם. "הבן שלי שוכב פה בטיפול נמרץ כבר כמה ימים בגלל חשש לחבלה", אמר אביו. "אנחנו מצד אחד מאוד דואגים, מצד שני המחלקה עושה ככל יכולתה לטפל בו. אני רוצה לנצל את הבמה וההזדמנות לבקש מכל אחד שרואה אותנו וחשוף למקרה, להתפלל למען שלומו של בני, דניאל חיים בן לירון, שנעבור את זה שנהיה חזקים. אני בטוח שנראה ישועות".

(עדכון ראשון: 19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully