וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן נפגש עם קרי: "פעל לשחרור האסיר שובת הרעב אל-קיק"

אילן זלאיט

21.2.2016 / 19:17

יו"ר הרשות ושר החוץ האמריקני נפגשו בעמאן. אבו מאזן הבהיר כי הפלסטינים פועלים לגיבוש החלטה נגד הבנייה בהתנחלויות וקרי הבטיח שהממשל ימשיך להשקיע את כל המאמצים כדי להגיע לפתרון שתי המדינות

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מתן חדד

(העליון הורה שלא לשחרר ממעצר מנהלי את שובת הרעב מוחמד אל-קיק)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ושר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי נפגשו היום (ראשון) בעמאן שבירדן, זאת במסגרת ביקורו של קרי באזור שהחל בסוף השבוע האחרון. בהודעה שנמסרה מלשכתו של אבו מאזן ופורסמה בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "וואפא", נאמר כי השניים סקרו בפגישה באופן מפורט את המצב הנוכחי בשטחים הפלסטיניים, וכי אבו מאזן הבהיר שהפלסטינים פועלים למען יישום היוזמה הצרפתית לכינוס ועידה בינלאומית לחידוש תהליך השלום.

בהודעת אבו מאזן נמסר בנוסף כי בכוונת הרשות הפלסטינית להמשיך במאמציה הדיפלומטיים לגיבוש החלטה של מועצת הביטחון של האו"ם נגד הבנייה הישראלית בהתנחלויות. כמו כן, יו"ר הרשות הפציר בקרי לפעול מול ישראל לשחרורו של העציר המנהלי שובת הערב מוחמד אל-קיק, ולהשיב את גופות המחבלים המוחזקות בידיה.

עוד בוואלה! NEWS:
הפיגוע ב"רמי לוי" בשערי בנימין: נעצר חשוד שלישי במעורבות באירוע
"המוסכניק", מטעני החבלה והחומרים הכימיים: כך תכנן חמאס להתנקש בנתניהו
סוריה: עשרות הרוגים במתקפה משולבת של דאעש באזור שיעי בדמשק

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ושר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי בפגישה ברמאללה, 21 בפברואר 2016. רויטרס
יו"ר הרשות הבהיר כי הפלסטינים פועלים ליישום היוזמה הצרפתית. אבו מאזן וקרי, היום/רויטרס

נביל אבו רודיינה, דוברו של אבו מאזן, אמר לאחר הפגישה, שבה השתתף גם האחראי על המשא ומתן עם ישראל ברשות סאיב עריקאת, כי קרי הבטיח לפלסטינים שממשל אובמה ימשיך עד סיום הקדנציה שלו להשקיע את כל המאמצים כדי לשמור על פתרון שתי המדינות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully