וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון: "אתה שקרן ומושחת"; ליברמן: "היית קטנה ונשארת קטנה"

17.2.2016 / 16:47

בעימות חריף שפרץ בין יו"ר מרצ ויו"ר ישראל ביתנו בנושא הצעת חוק סוכנים זרים של ליברמן, האשימה אותו גלאון כי הוא "סוכן זר של ממשלת אזרבייג'ן בישראל". בתגובה, האשים אותה ליברמן בפלילים

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: מתן חדד

עימות חריף פרץ היום (רביעי) במליאת הכנסת בין יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ויו"ר מרצ, זהבה גלאון, ברקע הצעת חוק סוכנים זרים שהוגשה בידי מפלגתו של ליברמן. בתגובה להצעה, המבקשת שארוגנים המקבלים מימון ממדינות זרות ייחשבו לסוכנים זרים, הטיחה גלאון בליברמן כי הוא ואנשי מפלגתו הם בעצמם סוכנים זרים של ממשלת אזרבייג'ן. הוא מצדו אמר לה כי היא "הייתה ונשארה אישה קטנה", והאשים אותה בכך שנחקרה בעבר במשטרה.

בפתח דבריה, ביקשה גלאון להחיל את הצעת החוק על ליברמן ועל ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו), ואמרה: "אתם סוכני החוץ של האזרים, של ממשלת אזרבייג'ן בישראל, אתם מקבלים מהם טובות הנאה". גלאון הוסיפה כי השניים הקימו ארגונים שבאמצעותם הם מקבלים מבאקו כסף, בהם ארגון "אזיז". בתגובה לדבריה, חברם לסיעה של ליברמן ואילטוב, ח"כ עודד פורר, צעק לה "את גזענית".

"ארגון 'אזיז', ההתאחדות הבינלאומית של ישראל-אזרבייג'ן, משמש כפלטפורמה ארגונית וכלכלית לקידום ישראל ביתנו", אמרה גלאון. "אתם משתמשים בכל מיני ארגונים ופורומים שמשמשים למימון פעילות המפלגה שלכם. בהנהלה של 'אזיז' אתם יושבים בשית הדלת המסתובבת – מי שלא ח"כ או שר, יושב בהנהלת 'אזיז'".

עוד בוואלה! NEWS:
שוחד בתמורה למינוי הגיס: פרשת השחיתות בקריית שמונה נחשפת
התנגדות עזה בקואליציה להקמת קזינו באילת: "ישראל אינה לאס וגאס"
בהתנחלות רצו להיפטר מ"גורם קיצוני" - והעלילו שתקף מינית ילדות

יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון בדיון השבעת הממשלה. ליאור רותם, דוברות הכנסת,
"מי שלא ח"כ או שר, יושב בהנהלת 'אזיז'". גלאון/ליאור רותם, דוברות הכנסת

היא המשיכה והאשימה את ליברמן בכך שבעת כהונתו כשר החוץ, הוא השתתף בכנס שמומן על ידי חברת הנפט והגז של ממשלת אזרבייג'ן. "אותה חברה ששנה קודם לכן, ליברמן היה מעורב בהכנסתה לפעילות בקידוחי הנפט והגז מול חופי ישראל", אמרה. היא הוסיפה כי החברה זכתה בנתח של 5% מהרישיון לתחום בארץ, וכי "היא ממומנת על ידי קרן בראשותו של נשיא אזרבייג'ן".

בסיום דבריה, לאחר ששתק במהלכם, עלה ליברמן לדוכן הנואמים ותקף בחזרה את גלאון בנוגע לפעילותה באחד מארגוני זכויות האדם. לדבריו, "אני אשמח להתייחס לאחד מאותם ארגונים לזכויות אדם שפעם זהבה גלאון הייתה המנכ"לית שלו. אני לא יודע אם אנשים זוכרים, אבל היא נחקרה באזהרה במשטרה 12 שעות על כך שנעלמו שם עשרות אלפי דולרים. מעבר לזה, אחד הסעיפים המעניינים - זהבה גלאון ארגנה כנס בטבריה, קיבלה עליו 60 אלף אירו, רק שהכנס מעולם לא התקיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ח"כ אביגדור ליברמן, ישיבת סיעת ישראל ביתנו. נועם מושקוביץ
"תזכירי לכולם איך שולמית אלוני התייחסה אלייך". ליברמן/נועם מושקוביץ

בזמן דבריו של ליברמן, צעקה גלאון כי "מעולם לא היה ולא נברא" והטיחה בו: "אתה שקרן, היית מושחת ונשארת מושחת" ו"אתה סוכן זר של ממשלת אזרבייג'ן בישראל". הוא מצדו המשיך, ואמר כי הוא "יכול לצטט מה כתב על כך היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, שסגר את התיק כיוון שנלחץ על ידי כל אותם ארגונים". הוא הוסיף כי הכסף שעליו דיבר נעלם, והתעקש כי גלאון ביצעה עבירות בפרשה זו.

בהמשך, אמר ליברמן כי תיקה של גלאון נסגר "עקב חוסר הוכחות ולא מחוסר אשמה". הוא הוסיף ואמר לגלאון כי "היית קטנה ונשארת קטנה". "לא אזכיר מה ההתייחסות של מייסדת המפלגה שלך, מה היא אמרה עלייך, כדאי שתזכרי את זה", אמר. "אותו ציטוט של מייסדת המפלגה שלך – כדאי שתשימי אותו מעל הדלת. תזכירי אותו פה לכולם, איך שולמית אלוני התייחסה אלייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully