וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בח"כ ברקו מסבירה בכנסת: "אין עם פלסטיני כי אין פ' בערבית"

חברת הכנסת ענת ברקו מהליכוד נאמה במליאה במסגרת דיון בנושא "שתי מדינות לשני עמים" ואמרה כי המונח פלסטין "מושאל". זנדברג השיבה בעוקצנות: "אין לך שכל?", וברקו ענתה: "אלו הן העובדות"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: אביב אירגז

חברת הכנסת ענת ברקו (הליכוד) נאמה אתמול (רביעי) במליאת הכנסת במסגרת דיון בנושא "שתי מדינות לשני עמים" בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבמהלכו אמרה כי אין עם פלסטיני כי אין את האות פ' בשפה הערבית. "אני רוצה לחזור להיסטוריה, מה בעצם המקום שלנו כאן לגבי ירושלים, לגבי פלסטין, שכמו שאמרנו אין אפילו פ' בערבית, כך שהמונח המושאל הזה גם הוא שווה עיון", אמרה.

חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ מיהרה להגיב: "מה זה? שמעתם את זה?". ברקו השיבה וחזרה כמה פעמים: "אין פ', אין פ'". זנדברג ענתה בעוקצנות: "אין לך שכל?". הח"כית מהליכוד המשיכה: "אלו הן העובדות, אני אשלח לך את זה, הכול בסדר". מאוחר יותר צייצה זנדברג בחשבון הטוויטר שלה בתגובה לדבריה של ברקו: "אין שכל, אין דאגות".

בתגובה לדברים יצא חבר הכנסת אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) מהאולם. "אתה צריך לנסוע לרמאללה, לייעוץ משפטי לאבו מאזן או משהו? מה הבעיה? אתה ממהר לאיזשהו מקום?", קראה לעברו ברקו.

לקריאה נוספת:
מני נפתלי לאחר הפסיקה לפיצויים: "ראש הממשלה מנע ממני להתפרנס"
נתניהו על דברי הרצוג לגבי פתרון שתי המדינות: "בוקר טוב בוז'י"
בשורה להורים לעתיד: אושרה בקריאה טרומית חופשת לידה לאבות

(עדכון ראשון: 21:15)

ח"כ ענת ברקו בכנסת: "פלסטין לא קיימת כי אין את האות פ' בערבית". ערוץ הכנסת
"אין פ', אין פ'. אלו העובדות". ברקו בכנסת, אתמול/ערוץ הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully